Klassiska FL-repliker!
hahaha
störtskön tråd
hahaha
störtskön tråd
I natt vaknade jag av att det forsade nån slags genomskinlig halvrosa vätska från mig.. sedan fik jag jätteont i magen. Vart ringer man om sånt här?? Snälla hjälp mig, är inte så insatt i det här med konstiga flytningar.. snälla hjälp mig!
Princess85 - What?? oeky, måste sätta mig ner och ta ett djupt andetag....*phew*
menar du allvar?
ja, varför inte!? Hittar du dit? Har annars för mig att det ligger mittemot Åhlens så då kan vi ju ta en tripp på stan ochpassa på att shoppa!?
Princess85 - Ja jösses så trevligt! När passar dig bäst? *bläddrar febrilt i filofaxen*
Jag kan den 11/2 i alla fall, har förlossningen öppet på söndagar tro?
Kanske ska starta en egen tråd om det?!
Vilka svar man skulle få
Princess85 - Ja, vi måste nog starta upp en tråd tror jag! Någon klok "jag-tror-jag-är-barnmorska"-människa borde kunna ge ett bra svar!
Har sett en människa här på FL som har döpt sin son till Ekorre (?)
Jag saknar ord!
Det är helt allvarligt! Var inne i ett forum om ovanliga namn och där var det.. En annan skulle döpa ungen i magen till Tiger för att den var så livlig i magen! Och sen var det många som hade ideer om "Primus" för den 1:a ungen, "secundus" för den andra etc etc..
Andra knasiga namn jag såg där var: Månljus, Solstråle, Skymning... personligen anser jag att det passar bättre på hästar!
princess85 - En del har ju inte mycket innanför pannbenet! Stackars barn som får sådana föräldrar...
En annan klassisk trådstart: Jag var hos läkaren i måndags och fick penecillin, men jag vet inte om jag vågar ta det då jag äter vitamintillskott!? Någon som vet eller har varit i samma situation kanske kan hjälpa mig?! Vart vänder jag mig annars om detta?