Klassiska FL-repliker!
De var en tjej som skrev " min sambo porrsurfar de är så hemskt" Då var jag så less på alla sådana trådar så jag svara henne om hon kunnde fråga sin sambo om han hade några bra tips på bra porrsidor.
De var en tjej som skrev " min sambo porrsurfar de är så hemskt" Då var jag så less på alla sådana trådar så jag svara henne om hon kunnde fråga sin sambo om han hade några bra tips på bra porrsidor.
Och oj vilket liv de blev och jag smög tyst ut igen=)
www.familjeliv.se/Forum-4-51/m17719332.html
Titta den här=)
Morsan06: Nu är de bara vänta på hotbrev i inkorgen=)
Ja tycker att de är lite peddo varning jag.
www.familjeliv.se/Forum-5-72/m17720418.html
De här måste vara FL:s onödigaste tråd!
Där kan man ju iaf få ut sitt begär med att skicka styrkekramar tilll alla som har slagit säg=))
Hahaha... Den tog nog priset till årets "bästa" FL tråd
Han vill bara att hon ska extra knäcka som skafferi! Inget konstigt med de. Vem har inte kännt säg som ICAs kyldisk när man kliver upp från säng.
xanni: Å de är ju absolut inte förkylningstider nu heller.
Lite smisk av svärmör har ingen dött av=)
Skicka henne en styrkekram eller en ispåse till baken.
"Jag tycker om att det är "rent" när jag och min pojkvän ska ha analsex så jag brukar "skölja ur" innan. Jag skruvar av munstycket på duschslangen och sprutar upp vatten några gånger som jag sen trycker ut. Är det någon som vet om detta kan göra skada om man gör det för ofta/mycket? Annars är det ett bra tips om man vill känna sig säker på att det inte kommer några oväntade "överraskningar" när man blir tagen där bak"
*men hur kan du vara så okänslig och trycka ner TS när hon berättar om sina problem öppna en egen tråd och prata om dina där, så de så*
Ni är underbara här inne men nu måste jag faktsikt gå ut och skotta snö=S
Hitta många roliga trådar så jag har något att se framemot när jag kommer in.
*styrkekramar på er alla*
*Jag tror att mitt vatten har gått och jag tror att de är huvudet jag känner mellan benen, tycker ni att jag ska ringa förlossningen. Är i v42 +3
MrsL: Helt underbart
Har hittat den absolut bästa=)
MrsL De ser ut som om du och jag hade hittat samma=))