Inlägg från: trasslig |Visa alla inlägg
  • trasslig

Klassiska FL-repliker!

hahahahahha mitt i prick

• trasslig

Får man äta sushi?? kommer jag dö då??

jag hatar mina styvbarn de bara skriker å gormar å ska ha allt, deras mamma ger de massa saker så när de kommer hit blir de bortskämda uschh

jag har INGA pengar, jag e gravid, har 14 barn å har massa räkningar jag kommer bli vräkt? va ska ja göra? OBS SKRIV INTE SKYLL DIG SJÄLV

• trasslig

jag är i v 5 varför sparkar inte barnet!!!!!!!!?!!??!!? VAA??!!?!?

• trasslig
    eisa skrev 2007-01-31 22:25:44 följande:
    Gör det ont att föda barn? Kvinnor har ju gjort det i alla tider!
    asså i vårt hushåll så föder faktiskt mannen barnen!! JÄMNSTÄLLDHET KVINNOR

UT I KAMP!!!!!!!
  • trasslig
    eisa skrev 2007-01-31 22:28:50 följande:
    Vad ska mitt barn heta?? Loke eller Quävinn? Hjääääälp!!!
    WT VARNING!!!! mina barn heter MeliZZA och Elita
  • trasslig

hur fan kan man göra abort??? vi har ju fan försökt nu i en halv månad och det är DISRESPECTFUL mot oss som försöker!! ge oss ungarna iställe

• trasslig

Kan inte alla skriva listor över vad ni äter i veckorna för vi har ganska ont om pengarna bara några miljarder..

varpå några svarar: ja men blodpudding, varma mackor, spagetti m. köttfärssås, blabla..

ts: BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ NORMAL MAT JU

• trasslig

Någon i Stockholmsområdet som vill ses på en fika? ;)

HELL NO?!?!?

• trasslig
    Arvid06Allis09 skrev 2007-02-13 17:20:48 följande:
    Den eviga frågan som dyker upp i var och varannan tråd:"Kevin, WT-namn eller inte??" Vaddå WT?? Allvarligt talat, känns mest som att det har blivit påhittat här inne på FL för att de som anser sig bättre än andra ska kunna klanka ner på folk... (Ja, jag vet att uttrycket finns utanför FL men ibland så...) Dessutom får väl folk döpa sina barn till vad de vill? *suck*
    Ja alltså, majoriteten här inne är väl 25+ och jag trodde att det var vi yngre generationen som använde det uttrycket men icke sa nicke. White trash e man ju om man inte har Brio Nova, ens barn heter Maria-Louise och Adolf och kan skriva alfabetet på alla språk (inklusive arabiska)

japp japp white trash e vi nog allihopa isåfall
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!