Inlägg från: Joanie |Visa alla inlägg
  • Joanie

Klassiska FL-repliker!

den här har ni nog redan sagt, men guuuuud vad jag är trött på den: "abort är inget preventivmedel!"

• Joanie

wintersaga, ja, jag har också fäst mig vid det! Hade heller aldrig hört talas om BIM. Och att kalla mens för tant, är det också typiskt FL, eller gör folk det även ute i världen?

Har kommit på en ny variant själv också, men inte hunnit använda den: Om någon puffar åt någon annan: "styrkepuffiz"

• Joanie

Autentiska kommentarer ur abortdiskussion (TS hade gjort flera aborter):

"vill man inte bli gravid, ha inte samlag, eller så ser man till att skydda sig, abort är för sjutton inget preventivmedel!"

"du som vuxen borde kanske fundera på att skydda dig!"

"hört talas om preventiv medel och avhållsamhet??????????????????????? ??????????????????????????????????? ??????????????????????????????"

"Använd prevetivmedel eller sluta pippa!"

"In-ut, in-ut och sedan sprut, är viktigare för många än följderna av detta handlande."

"Man borde kanske införa tvångssterilisering!!!"

• Joanie

Jag tycker att alla får tycka vad de vill och om någon tycker att jag inte får tycka så är det helt okej med mig för jag är så tolerant

• Joanie

*jag hjälper till att puffa för jag vill också veta*

• Joanie

Nej, minsann, abort är inget preventivmedel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Joanie

Så jag ska betala med mina skattepengar för oansvarigt folk som äter brieost?????????????????

• Joanie

Jag lägger gärna skattepengarna på städhjälp åt miljonärer, helikopterresor åt finansministrar och nonstopkarameller åt astronauter, men att betala för en abort, nej, se där går verkligen gränsen.

• Joanie

Allvarligt talat, det här med att folk inte vill betala skatt för det ena och det andra gör mig lite galen ... Vart tror de att en sådan kommentar ska leda, undrar man? Jaha, nähä, du vill inte betala skatt för ditten eller datten, men sorry, vi lever i en demokrati.

• Joanie

"snippa, snopp, polis" kom vi på här hemma för ett tag sedan och tyckte att vi var jätteroliga

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!