Inlägg från: SandraJ |Visa alla inlägg
  • SandraJ

Klassiska FL-repliker!

"jag mår illa och kräker men testet visar negativt. Vad är det för fel???" Öhhh..... magsjuk kanske?

"Po.P Är BÄST, jag köper INGET annat till mitt barn!"

• SandraJ

"Min dotter trillade och slog sitt knä och nu har hon ett stort blåmärke där. Nu har hon fått feber och hon snorar och hostar jätte mycket. Tror ni det är cancer? Ska jag ringa barnakuten?

Orolig mamma till dotter 2 år"

• SandraJ

Puff puff

10 klick men inga svar??? (efter 2 minuter kl 02.10)

• SandraJ

Lite OT men har ni läst i expressen?

"Anna Nicoles dotter kräktes på expojkvän"

Men näää, kräker bebisar!?!

• SandraJ

Jag helammade i 6 månader, Delammade till mitt barn var 3 år, använde bärsjal och vi samsover. Ger mitt barn bara ekologiskt odlat mat och ska vara hemma tills mitt barn börjar gymnasiet. Oh ja sen använde vi bara tygblöjor av ekologisk odlat bomull.

Min granne använder blöjor på sitt barn, flaskmatar och barnet ska börja på dagis en vecka efter sin ett års dag. Tycker ni jag ska anmäla dom för barnmisshandel?

• SandraJ

Hur kan man köpa annat än Po.P till sina barn. Skulle aaaldrig köpa ettt plagg på HM. Usch!

• SandraJ

ångrar du att du fick barn?

Öhhh....

Ja, finns det nån ångerrätt på barn? För jag verkligen hatar ungjävlen.

• SandraJ

Så det är det moderskapsintyget är!

Undrar om det är bytesrätt oxå? Mina barn började ju inte gå förren de var 1. Vill ha nån som gick vid 9 månader och sa treords meniingar vid 5 månaders ålder.

• SandraJ

Visst är det ok att dricka alkohol och röka hasch under graviditeten?
    Min mamma gjorde det när hon gick med mig. Visst jag har panikångest, dyslexi, diabetes, bulemi, svårt att bli gravid, eksem, dålig syn, dålig hörsel och ADHD men det är ju för att jag fick smisk av pappa som barn.
    Nu är jag äntligen gravid, v 7, men min BM säger att jag inte får dricka alkohol!!!! Fattar inte vad hon menar, mamma gjorde det ju och jag är ok ju!!!

• SandraJ

min kompis röker, ska jag anmäla henne för barnmisshandel?

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!