-
-
idag bakade jag chkladbollar, är jag rasist?

-
näääj
jag lovar att jag aldrig mer ska äta en chokladboll
-
och jag kikar under sex och samlevnad hahahahahah

-
vågade inte skriva de, de är ju rasistisktsofsan skrev 2007-03-05 23:04:08 följande:Tesan81 skrev 2007-03-05 22:32:38 följande: idag bakade jag chkladbollar, är jag rasist? speak no evil www.familjeliv.se/Forum-5-163/m12310375.htmlHeter faktiskt negerbollar...står så i min bok aif !
-
Anonym (TS) : jag har krockat med bilen idag, fick inte en skråma men åkte in på akuten pga chocktillstånd!
Svar: TROLL!!!!!!!
-
vem vinner big brother?
ja de vet vi på FL
-
är de ok att vara otrogen?
-
hahaha
men kan jag sätta på min dotter en blå t-shirt då?
-
okey då ska jag vara otrogen då

-
ofasen jag som har en blå t-shirt med lite rosa detaljer på min dotter
ja ja jag får kasta den eller skänka den till behövande
Hoppas dom förstår de i de fattiga länderna också, att om dom har en blå byxa på en tjej så är dom ju knäppa
alltså då får man ju sälja sin kropp eller nåt liknande för att få råd med rätt färg

-
nä då! oroa dej inte, de kommer aldrig att märks, inte ens på ett dna testJulias mamma skrev 2007-03-06 13:01:19 följande:Jag var otrogen och är nu gravid, men jag vet inte vem som är pappan...Den ena killen är albino och från finland och den andra är född och uppvuxen i Afikas djungel....Men min sambo kanske inte märker någon skillnad....
-
jag är 170cm lång och väger 50kg har jag fettma?
-
sorry att jag försvann men jag fick lov att gå och stoppa fingrarna i halsen å spy upp vattnet jag drack
känner mej så tjock 

-
Julias mamma skrev 2007-03-06 14:08:38 följande:Tesan:Du gav mig dagens skratt....
-
hahahaha

-
ge henne mun mot mun metoden och lite wiskey så blir allt braMorrizz skrev 2007-03-06 15:12:46 följande:Tines skrev 2007-03-06 13:36:39 följande: HJÄLP.Min dotter hostar och har hög feber för 3:e dagen, hon har även svårt att andas...VAD ska jag göra??? Mer än fråga er på FL? Mamma till Marcus och Isak undrar med....*puffipipuff*