Klassiska FL-repliker!
Jag är gravid i v 25 o har inte fått nån mage, men däremot en puckel på ryggen... är detta normalt?
Jag är gravid i v 25 o har inte fått nån mage, men däremot en puckel på ryggen... är detta normalt?
Ok, så jag behöve rinte ringa FL då? Kanske dorde äta mer järn eller så.. ? Så himmla orolig!!
mens? vilket är det? Brukar få lite gult på topsen när jag rensar öronen...
åh fan! Shit, då får jag ge mig på det igen då... men nu har jag ju inga batterier i vibratorn längre... hur ska jag göra då? Jag orkar inte längre!! (får kramp i armen av att skaka vibratorn för hand)
Men kan jag bli gravid av tandborsten oxå?? Hoppas hoppas hoppas!!!
tack för alla svar tjejer!! Så skönt att någon bryr sig. Ska genast klämma finnen (puckeln) på ryggen o sätta igång med eltandborsten! Återkommer när jag blivit gravid!! *håller tummarna*
Stulet från en anna tråd::
"Är i v 32+4 och min bebis lever om som bara den. Har läst i de böcker jag har att det börjar bli trångt och att den kommer att ligga mer still nu, men min har aldrig rört sig så mycket som nu. Är rädd att ngt ska vara fel, mina mått hos bm visar dock på att bebis växer, men jag är orolig ändå. Hur har ni haft det runt denna vecka?"
Oh nej, bebisen rör sig, måste va nå fel!!!! Hjälp!!
Mississell: Exakt vad jag tänkte när jag läste det där...
Skönt då med den här tråden då man kan få ge uttryck för hur man verkligen tänker.. Men nu ligger eltandborsten o ropar på mig, dags o krypa ner o myyyyysa o få till det i bebisverkstan! Fickar bf-lista sen för oss med bf -08 a´la tanborste!
See ya´ll!
Fixar ska det ju stå...