Inlägg från: Anna1111 |Visa alla inlägg
  • Anna1111

Klassiska FL-repliker!

Hemmamamman om förvärvsarbetandemamman: Att lämna barnen på förskola är barnmisshandel, de tre fröknarna hinner inte med de 18 barnen. Om de har tur får de åka till biblo ibland. De får ingen stimulans.

Förvärvsarbetande mamman om hemmamamman: Att inte lämna barnen på förskola är barnmisshandel, mamman hinner inte med sina 6 barn själv. Om de har tur får de åka till biblo ibland. De får ingen stimulans.

• Anna1111

"Vad är det för fel på ALLA bio-föräldrar!!" (läs bio-mammor) Säger då styvföräldern som också blivit bio-förälder...

"Vad är det för fel på ALLA styvföräldrar" (läs: styvmammor)
    Säger då bio-mamman som också blivit styvförälder...

Tilläggas kan att jag just nu håller på att läsa hela tråden (har kommit till sida 170 nånting ) Första gången det är värt att läsa hela tråden trots över 400 sidor. Jag har skrattat mig harmynt!

• Anna1111

Med rädsla för att vara en tråkmåns...men...
    Varning! Denna tråd är för bra för att stängas av. Man får
    inte länka till andra trådar... även fast jag själv är road av att läsa dem... hehe.

• Anna1111

Julias mamma:

Jag nej, aldrig i livet... Schhhh....

Katastrofkatt:

Nej för det gör vi ju inte här....

• Anna1111

Jag är både den sämsta och den bästa mamman.. and I´m proud of it!

• Anna1111

Nej man får inte prata om sina varningar, därför låtsas
    vi som om jag inte skrev Varning... ville bara behålla denna
    "outständing" till tråd.

Tycker förresten det var länge sedan det var någon "puffade" för denna tråd så jag puffar (behövs dock ej men ändå) med risk för att tråden stängs av då man inte får "puffa" får många gånger heller...

"puffelipuff" *kramar om* på samma gång och känner mig samtidigt kränkt...

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!