Inlägg från: WhiteTrash |Visa alla inlägg
  • WhiteTrash

Klassiska FL-repliker!

SkåneP skrev 2007-02-23 15:25:54 följande:
    Förresten, vad betyder det där konstiga ordet narcissist?
    Är inte det att man liksom älskar (eller avgudar) sig själv?
  • WhiteTrash
    trasslig skrev 2007-02-23 20:58:10 följande:
    LAV0LINA skrev 2007-02-23 18:58:40 följande: SkåneP skrev 2007-02-23 15:25:54 följande: Förresten, vad betyder det där konstiga ordet narcissist? Är inte det att man liksom älskar (eller avgudar) sig själv? har du någon källa till det?
     Aaaaa, jag såg det på Top Model
  • WhiteTrash

Gutegirl:
    I talspråk heter det "dom"
    Numera är "dom" mer och mer godkänt i skrift, men egentligen ska "dom" alltid stavas "de" eller "dem" beroende på situation.

• WhiteTrash

Ja, jag vet
    Det är ju trots allt en klassiker att många (även jag) tycker att "dom" hör till talspråket

• WhiteTrash

En annan klassiker:

"nu är det jag som startade tråden och har ni inte samma åsikt som mig behöver ni inte skriva! Jag startade inte tråden i ett diskussionsforum för att diskutera, jag vill bara ha min åsikt bekräftad och uppmuntrad!!"

• WhiteTrash
    dinmamma skrev 2007-03-24 13:02:04 följande:
    Mmmm, jag läste den skönaste tråden idag, en blivande pappa hade köpt en plasmatv för 25 papp, pengar han och hans sambo egentligen hade fått för att köpa barnvagn, skötbord etc åt barnet som skulle komma inom några månader. Sambon var skitnöjd med tv:n, men undrade hur man på bästa sätt skulle kunna dölja för den givmilda släktingen att de bränt alla pengar på plasma istället för barnprylar. Båda gick nämligen på sos, och hade nu 1000 kronor kvar att handla till bebisen.Ja, folk är sköna.
    !!!!!!!!
    Hahaha, dagens pucko kanske?
  • WhiteTrash

Hahaha, mysrester!
    Det har jag aldrig hört förut!!

• WhiteTrash
    Pneu skrev 2007-03-25 12:03:12 följande:
    Jag tycker Yenz är ett bra namn annars.
    *ASG*
  • WhiteTrash
    Pneu skrev 2007-04-24 15:56:09 följande:
    "En björn har tagit mitt barn! Borde jag lämna datorn eller ska jag maila polisen?"
    Hahahah
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!