Inlägg från: Momsie |Visa alla inlägg
  • Momsie

Klassiska FL-repliker!

Jag har inte varit här så länge men rätt snabbt märkte jag att tonen här är annorlunda än på andra föräldraforum, misstron är större och kommentarerna väldigt hånfulla.

Så för mig blir det nog mer ironiska syrliga kommentarer som känns klassiska, typ "ja, mkt ska man höra" och "men vad intressant!"...

• Momsie

Haha, ja det känns faktiskt som om de flesta FL-are inte vet det ; )
    Tykcer det är ovanligt svårt ATT tycka ngt här, för de flesta skriver bara "det tror jag inte på och jag gör som jag vill!"

Men varför frågar man då? ; )

Dävvil skrev 2007-05-03 11:09:23 följande:
    Momsie- Det finns andra föräldraforum??? *en ny värld öppnas* Ja här verkar det ha samlats en ovanligt stor mängd perfekta tyckare.
  • Momsie

Haha, ja så måste du ju naturligtvis vara! : )
    Fr.o.m. nu ska jag BARA skriva egna inlägg som bara jag får svara på!! ; )

Sofia7912 skrev 2007-05-03 12:29:33 följande:
    För att alla TS:are förväntar sig att de som skriver inlägg alltid ska hålla med dem, alltid komma med uppmuntrande kommentarer och aldrig någonsin vara OT.
  • Momsie

Men du, helt OT förstås, men du vet väl att Valio har HYLA-produkter med tillsatt laktas, gillar du jordgubbsfil borde du gilla deras fruktyoghurtar, själv älskar jag hallon/björnbär...men för mig blev det tvärtom, jag tål ingen laktos men under graviditeten kunde jag äta vadsomhelst, skumt är det!!
    Och dotter föddes intolerant, tålde inte ens bröstmjölken, men det växte bort vid 3-4 års ålder, som det inte heller ska kunna göra...

Sofia7912 skrev 2007-05-03 18:09:49 följande:
    åhh middag *får något drömskt i blicken*min superpappa till sambo kommer hem från 1 vecka i USA, plockar ur väskan, tar en dusch, byter om till träningskläder och åker med sin son på fotbollsträning...ska nog ta en tallrik lättfil jordgubb med start russin i! sååå gott. synd bara att min mage inte tål laktos så vidare värst bra...
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!