Inlägg från: Mississell |Visa alla inlägg
  • Mississell

Klassiska FL-repliker!

Lyssna inte på KatastofKatt! Hon medgav i "en annan tråd" att hon har grava alkoholproblem och sitter förmodligen på torken nu.
    Fråga mig i stället, jag är expert på allt och erkänner inte mina problem för jag har inga och om jag har det så är det mina problem. Så.

Fade away and radiate...
  • Mississell
    Sofia7912 skrev 2007-03-27 08:51:26 följande:
    Har ni förresten sett att vallmofrön kan vara farligt för gravida eftersom de innehåller för många opiater...*skyndar ut och köper frukostbulle genast*
    Finns det över huvud taget något som inte är farligt för en gravid?
    Fade away and radiate...
  • Mississell

Varför kan man inte ta en unge till dagis när nästan alla vattkoppor är torra? det är väl bara bra om de andra också får det, så slipper de få det när de är större?
    *Trött på att vara hemma med en överaktiv 2-åring*

Fade away and radiate...
  • Mississell
    Pneu skrev 2007-03-27 09:47:59 följande:
    Mississell - Sminka över dem och säg att det är acne, bryt ihop och vråla "kränkning" med (o)jämna mellanrum om någon opponerar sig.
    *Hämtar foundation, puder och rouge*
    Fade away and radiate...
  • Mississell

Förslag på ny trådstart: "Beter du dig som en vuxen människa öht inför dina barn?"

Fade away and radiate...
  • Mississell
    etanol skrev 2007-03-27 10:04:14 följande:
    En annan bra tråd skulle vara:"Hr mng förk sk mn anv?""Min mamma är min dotter"....ytterligare ett dilemma för effellare...Finns det flera tro?
    Du måste sluta med spriten, etanol. Fattar inte vad du skriver....
    Fade away and radiate...
  • Mississell
    etanol skrev 2007-03-27 10:11:42 följande:
    Inte spriiit, bara lite etanol i tanken, och det är ju tanken som räknas...
    Mm....
    Fade away and radiate...
  • Mississell

Föredömligt! Inte 236463 sidors obegripligt dravel utan bara en, så att jag snabbt kunde läsa i kapp. Mycket, mycket bra!

Nu ska jag spamma tråden med 32645 sidors eget dravel, så får NI läsa igenom allt JAG har skrivit. För det måste ni om ni vill få veta koden till mitt chiffer:

&%¤#& (&¤" %%()&/(/(&&%# )87=/%¤#?!

Moahahahahahaha....(skrattar ondskefullt som en Bondskurk och klappar min vita mus. Förlåt, katt. Fast hon är inte vit. Hur gör jag nu? Startar en tråd? Hjäääääälp!)

Fade away and radiate...
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!