Inlägg från: eisa |Visa alla inlägg
  • eisa

Klassiska FL-repliker!

Kan jag ge Treo till min hund?

• eisa

Min sambo har en röd tröja på sig idag fast han vet att jag inte tycker han passar i den. Hjälp!!

• eisa
    MarcusEmelinJosefinesMamma skrev 2007-02-02 01:26:00 följande:
    HJÄLP!!!jag kan inte bli kåt ... nått hett tips?
    LÄMNA HONOM!!!
  • eisa

Min man vill bli mellanstadielärare, ÄR HAN PEDOFIL??? Hjäääälp!!!

• eisa
    MarcusEmelinJosefinesMamma skrev 2007-02-02 01:42:10 följande:
    Jammen De va Ju Inte Så Tokigt!!Hmmar lite .. Då får ja ju 2 bb + 2 st underhål... det blir juh 4646 kroner å de e juh nästan vad min hyra ligger på.Då klarar jag mig ju utan honom ... han har ju ingen inkomst.Tack flare ni är underbara!
    *strykekramar i massor*
  • eisa
    MarcusEmelinJosefinesMamma skrev 2007-02-02 01:44:01 följande:
    eisa ...jaa gud han verkar ju helt jävla dum i huvet!för att inte säga farligt...LÄMna honom !!!du kan alltid höra av dig till mig om du vill prata av dig .. Mvh Anonym (snart tvillingmamma igen men ensam)
    ja jag ska lämna honom, tack! Hål tummarna för mig!
  • eisa

Mäh! Man är väl inte rasist bara för att man råkar hata alla svarta? Herregud...

• eisa
    oOMayaOo skrev 2007-02-02 02:12:46 följande:
    "Jag är inte rasist för att:Jag äääälskar pizza!Jag har varit tillsammans med en bulgarisk kille.Min kusin är 50% estlänning.Jag skulle behöva andvända båda händerna för att räkna alla utlänningar jag känner till."*Det är alltså en person som har skrivit detta PÅ RIKTIGT*
    Nähä?? Aldrig???
  • eisa
    Velour skrev 2007-02-04 18:30:09 följande:
    Eisa,jag tror att du är gravid!GRATTIIIIS!!hahahahahha
    ja mensen har faktiskt gått över 15 minuter!

måste man ha haft sex för att vara med barn?
  • eisa
    Nyfiken gul skrev 2007-02-04 18:30:44 följande:
    vi får inte heller glömma relationstrådarna där tjejen kan vara hur elak o puckad som helst mot sin sambo - men vill ha råd angående att han kallade henne pucko... Jag slog honom hårt, skalperade honom, körde mobilen i micron, klippte sönder alla hans kläder, stampade på hans hamster och kallade hans mamma för harpa - o han sa pucko till mig - vad ska göra?ett av svaren : men du tjejen, klart att han kallar dig pucko om du behandlar honom som skit. det är inte du som ska lämna honom - det är HAN som ska lämna DIG!ts svarar upprört: gud vad elak du är *gråter* - varför fattar ingen att han är elak mot mig? *gråter lite till*lite längre ner svarar ts igen: varför är alla så elaka mot mig? *jättelessen nu*....  trodde man skulle få stöd här...
    hahaahahahahaahaha!!
  • eisa

ursäkta men jag känner mig väldigt kränkt av denna tråd. har anmält den nu.

• eisa

nu börjar det bli lite väl låg nivå här inne
    väx upp!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!