Inlägg från: lilla79 |Visa alla inlägg
  • lilla79

Klassiska FL-repliker!

tjenixen!

• lilla79

vad fin du är idag mississell! Läget idag?

• lilla79
    Mississell skrev 2007-04-15 22:23:51 följande:
    Visst är jag sööööt? Jag bara älskar Pocoyo, sitter som klistrad vid Disney Channel...Läget är under kontroll, börjar dock lacka ur rejält på hela j*vla FL snart. Fast inte på er här såklart!
    *puh* blev lite rädd där ett tag...
  • lilla79

är den ute ännu? var är lajvbilderna? du måste ha med dig en laptop, så du kan fråga saker under förlossningen, typ omröstning om epidural o så.

• lilla79

förresten, min make veckopendlar (började idag) o såklart har jag ÄL på onsdag. tänkte utnyttja honom i morse, man han hann inte, för han var för trött... nu kommer jag trol att missa ÄL denna gången. Ska jag lämna honom direkt eller ska jag hoppa på brevisen? (mär snuttifieringen)

• lilla79

hihi, liiite kul måste jag väl få ha när han sover på hotell o går på fina möten?? Jag harvar fram o tillbaka i vår gula lilla skruttbil o han åker tåg... jag snyter ungar o han fikar med chefen...
    ropen ska skalla: rätt till att knulla brevbäraren för alla!

• lilla79

hm, vi får skriva in en klausul i uppropet om det, mississell.

• lilla79

nä, hur ska ungarna se ut då? vingmuttrar med alldeles för stora kepsar... usch nej.

• lilla79
    Sofia7912 skrev 2007-04-16 10:23:47 följande:
    Åh nej falsk alarm sorry tjejer, blev ingen förlossning idag...ber att få återkomma!! Men åhh vad jag blev sugen på popcorn."Jag vill ha semester själv en vecka i sommar med min sambo utan hans son. Är jag en dålig styvmor?"
    den värsta som vandrat på jorden!
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!