Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

Klassiska FL-repliker!

*trött från igår*

blev så många styjkeknujjaj då

KatastrofKatt skrev 2007-04-23 08:25:46 följande:
    man skulle styjkeknujja! *stönar och kliver tillbaka in i duschen*
  • Fröken Sophia

jag tycker att du - trots att han skickar 70 sms på en dag - ska åka och hälsa på honom

ha gärna oskyddat sex också

han verkar vara en mycket trevlig kille!

tröttmor skrev 2007-04-23 19:13:19 följande:
    *jag har träffat en kille, han verkar helt knäpp, sjukligt beteende. vi bor en dags resa från varann, har pratat lite i två veckor, tycker ni att jag ska åka dit, och vara hos honom några dagar??**vad tycker ni*
  • Fröken Sophia

precis...man får apsolut intä tala om vart man åååker *sagt på bredaste finlanssvenska*

Pneu skrev 2007-04-23 19:20:07 följande:
    tröttmor - och kom ihåg att inte tala om för någon vart du åker. Folk försöker bara förstöra din chans att bli lycklig och skaffa barn med dina drömmars kille.
    [/citat]
    KatastrofKatt skrev 2007-04-23 19:21:47 följande:
    [citat]
    håller med sofia, åk, sätt på, lämna ingen info till nån hemmavid om var du åker, stäng av mobilen och klä dig gärna utmanande som attan!
  • Fröken Sophia

bra sammanfattning av läget...
    Mississell skrev 2007-04-23 19:31:31 följande:
    Vecka 1: "Jag är kär, det här är den rätte för mig och nu vill jag ha barn med honom. Jag är 16 år gammal."Vecka 4: "Det är slut, jag har inget att leva för..."Vecka 6: "Nu har jag hittat den rätte, han är allt för mig och nu vet jag att det kommer hålla för evigt. Jag är också gravid! Jippie!"Vecka 8: "Jag har gjort abort eftersom min kille ville det."Vecka 16:: Vi slarvade med skydd eftersom vi var så uppslukade av vår stora kärlek, och nu är jhag gravid. Vad ska jag göra? Svara som jag vill, annars lämnar jag tråden!"Vecka 25: "Nu har jag träffat den rätte, nästa år sätter vi igång bebisverkstan! Nån som har några tips om hur man får mest pengar från soc?"Och så vidare.....
  • Fröken Sophia

Min man har satt tidlås på internetuppkopplingen hemma, vad ska jag göra?

(obs...jag skojar INTE...)

• Fröken Sophia

mmm...misstänkte det...

*skriver sms*

så...klart!

KatastrofKatt skrev 2007-04-24 08:18:09 följande:
    DUMPA, DUMPA, DUMPA!!!!!!!!!!!!!! GENAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Fröken Sophia

gonna need a lot of those...nu när jag också är singel

vill du bli pappa ehm mamma till min bebis?

KatastrofKatt skrev 2007-04-24 08:23:42 följande:
    klok flicka *klappar på huvet och styjkeknujjaj**
  • Fröken Sophia

fast jag gillaj ju näj min sambo f'låt fd sambo och jag styjkeknujjaj vajandja...*suckaj*

KatastrofKatt skrev 2007-04-24 08:29:16 följande:
    jag kan bli mampa till din bejbis..singellivet är härligt. man kan få styjkeknujjaj lite varstans och behöver aldrig stå till svars.
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!