• Sleepyhead

Enough - en kvinnas hämnd

Såg precis den filmen och herre JÖSSES va BRA den VAR! Kunde inte slita mej en enda sekund.. Nu vill jag lära mej självförsvar! hihi* Ngn mer som såg den? Vad tyckte ni?

Jag älskar min Teo 060101!!!!
  • Svar på tråden Enough - en kvinnas hämnd
  • Beckah82

Jag kunde slita mig jag hamnade här på FL efter andra reklampausen...skulle egentligen bara borsta tänderna men efteråt på väg tillbaka till TVn så ropade datorn på mig.

Nepp sova nu?

♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070706♥
  • EmA

jag hade sett den innan, tycker den är helt okej.. kollade faktiskt på hela en gång till eftersom sambon inte sett den

Mamma till Tindra 070112
  • Skruttis82

Jätte bra film tycker jag. Har sett den flera gånger! *ler*

• zucca

Såg den men tycker iofs att den suger... Men hormon styrd som jag är just nu så fällde jag en liten tår när dottern mötte upp sin mor på flygplatsen... Svalde och sa...Det finns inget bättre än att ha barn :) Sen började jag gapplflabba för jag insåg hur otroligt patetisk jag måste sätt ut om nån sett mig haha :)

Gllar inte Jennifer Lopez som skådespelerska bara... Annars hade nog filmen kunnat vara bra...

• Mrs  You
    Förutom att Jennifer Lopez är en rutten skådis så är filmen bra....
    Hade hellre sett Beyonce eller någon som h-roll....
  • Kajee

Jennifer Lopez var tydligen mer eller mindre psykiskt knäckt efter den där inspelningen. Det påverkade henne så mycket.
    Jag tycker att den är väldigt bra - och någonstans fruktansvärt imponerande och  sorglig.

?I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
  • bäbistokig

Tyckte oxå den va skitbra...Grät flera ggr. Fy fan asså, tänk att det finns dom som lever så.

~Stolt Mamma till Leah 20/8-06~
  • Skruttis82

är den inte baserad på en verklig händelse? har för mig att jag läst det...

• Svarta katten

Åhh.. jag missade den! Ingen som vill berätta i stora drag vad den handlar om? Får kanske kolla om den finns att köpa.

• Laire

*sållar mig till minoriteten som tycker filmen suger*

Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
  • Spegel

Hennes kompis, den där killen. Dödade de honom så sm han sa? Det där med att dumpa kroppen i havet?

Man har ju blivit så känslig sen man själv blev mamma och jag tyckte typ varje scen med dottern var rörande..=) Att se pappa slå mamma... att fly.. att behöva skiljas från föräldrarna utan att förstå varför osv... gör ont att veta att det finns barn som har det så...

• Skruttis82

Nej, den där andra killen dödades inte. hon skulle ju åka till "smaragdstaden"...

Svar på tråden Enough - en kvinnas hämnd