• Anonym (skallig)

Sexigt med flint?

Man hör ibland om tjejer som tycker det är sexigt med flintisar.
    Jag har svårt att tro det då jag själv tycker att det är väldigt fult. Rakar bort det jag har sedan 7 år men kan aldrig riktigt vänja mig, saknar frillan...

Nu skulle jag vilja ha eran ärliga åsikt om flintiga killar, snyggt, fult eller oväsentligt?...

• Svar på tråden Sexigt med flint?
  • Anonym

Det beror pa ifran fall till fall. Om resten av paketet ar schysst sa ar det inga problem. Tank Bruce Willis.

Oroa dig inte, det finns sakert nagon som tycker att du ar drommannen!

• Anonym (skallig)

Jo, jag vet.. jag ser fortfarande ganska bra ut men man var ju snyggare med hår...

• Anonym

beror ju helt på hur killen ser ut annars huvudform mm

• Anonym

Nja, en glansig solfläckad flint är inte min favorit, men jag tycker nog att ett jättekort hår (5mm) och fin huvudform kan vara väldigt attraktivt (à la Bruce Willis). Det fulaste jag vet är gubbar som försöker ha kvar håret & dölja flinten med... eller dom som har frisyrer som om flinten ignorerats helt (typ 4-5cm långt hår).

Tror nog att många tjejer över 30+ inte tänker så mycket på håret / flinten, så häng inte läpp för att kalufsen är borta

• lellitA

Blir man förälskad så blir man oavsätt flint eller inte

jag personligen tycker killar kan vara väldigt fina i flint

för mig spelar det nog absolut ingen roll om man har frisyr eller flint Vissa män passsar till och med i jätte långt hår och andra skulle inte alls vara snygga i det

Trivs du i det du har ska du ha det Trivs du inte så Ja du kanske inte har så mycket val.

Ja iallafall flint är helt ok och kan vara riktigt snyggt

Lycka till

• imperia72

Flint är grymt manligt och sexigt tycker jag

• Bure

Håller med om det någon annan skrev om - att det beror på hur man ser ut i övrigt. Är det ett typiskt manligt utseende kan det vara jäkligt snyggt med helrakade killar ibland... dock passar det inte på alla, som sagt.

Rakar man sig pga att man är tunnhårig så måååste det vara noggrant rakat anser jag - jäkligt osexigt om man ser "en skugga" av utväkt och den är/visar sig gå som en ring längs bakhvudet!

Sedan är det nog även så som någon annan uttryckt det ovan, visst är nog lite äldre tjejer mindre fixerade vid kalufsens vara eller inte var... =)

• Anonym (mickelina)

Var tidigare i hop med en kille som hade väldigt tunt hår, gränsade till flint.
    Jag blev blixtförälskad i honom och tänkte aldrig på hans hår. Utom i stället öppnade det mina ögon för andra killar med just tunt hår/flint. Det hänger mer på ett bra självförtroende, hållningen och blicken. Jag vet att han led av det, men det gör det hela mindre attraktivt.
    Alla har vi väl något som man vill ändra lite. Största passionen i mitt liv var han i af.!
    Med eller utan hår!

• biomedbonus

Helt ärligt så finns det ju skalliga killar som är snygga

• Skogsgrön

Det beror på hur gammal man själv är. Ens ideal och åldersuppfattning ändras ju tack och lov med åldern. Jag tror ju till exempel fortfarande att jag är nitton (det var lääääänge sen). Men när man träffar en nittonåring tycker man de är barnsliga. Personligen är det inte flinten jag tittar på. Skulle min man få flint hade jag tyckt det var sexigt. Eftersom han är sexig, oavsett flint eller ej. Är en kille attraktiv spelar det lixom ingen roll. Men jag skulle nog inte falla för en 40årig flintis, för han är så mkt äldre än mig. En jämnårig flintis med fina ögon, vacker mun, fina händer, som luktar gott och smakar härligt när man kysser honom däremot.... Tycker inte du ska bekymra dig så mkt om flinten, tror den generellt ligger långt ner på listan av vad tjejer funderar över. Personligen är mitt absoluta kriterie nummer ett att jag ska gilla hans naturliga doft (ingen parfym mao). Inte många killar som funderar över det.

Svar på tråden Sexigt med flint?