Nikotinfria cigg??
Satt och läste lite under droger för att hitta något som kanske kan hjälpa mig att sluta röka nu när jag väntar barn och hittadedet här i en tråd:
Jag citerar:
"BM sa att typ 99% av alla gravida tappar suget på nikotin så snart de blivit gravida.
Men jag hör tydligen till de 1% som blir MER nikotin beroende och röksugna.
Just de ja. Testat att köpt nikotinfria cig oxå. 3 olika smaker. De smakade SKIT! Gick ej röka då jag spydde som en kalv. De var gjorda på örter. O dyra var de med.
Hade det bara funnits nikotinfria cig som antingen bara smakade menthol eller vanliga cig utan denna hemska örtsmak så hadfe jag kunnat röka dem istället.
För det är just RÖKEN jag vill åt o smaken. Nikotinet tror jag att jag kan klara mig utan. men är just att röka o dra ner röke o känna smaken. O därför testade jag de nikotinfria.men icke...
Detta är hopplöst." (slut på citat)
Tydligen tillhör även jag de 1 procenten för jag KAN inte...är det NÅGON som vet var man kan få tag i örtsigg, dvs nikotinfria?? Har VERKLIGEN alltid velat ha tag i sådana men var???? Kan inte hitta någonstans ju och behöver det såväl nu:(.
Någon som kan tipsa?
Obs: svara endast på det här inlägget om du har någon info att komma med angående dessa nikotinfria cigg, några moralkakor och tjat vill jag inte veta av, har dåligt samvete så det räcker ändå tack ochd et är därför jag nu efterlyser hjälp med detta!!