Tråden för oss som gjort minst 3 IVF utan att lyckas
MEN inte gett upp!!! Ja, vår gamla tråd har visst stängsts, men we´re still going strong!
MEN inte gett upp!!! Ja, vår gamla tråd har visst stängsts, men we´re still going strong!
Maskros67: Jag kan inte svara i din gästbok, måste visst ha ngt lösenord el ngt...Huruvida denna ureaplasma bakterie har ngn betydelse för graviditetschanser är, vad jag förstår, omdiskuterat - ungefär som "assisted hatching" eller (tidigare) 5-dagars odling. Så, låt oss hoppas. Beviserligen så klarar sig inte sambons spermier i mitt sekret runt ÄL, då annars sekretet borde vara genomträngligt. Ett sådant prov har nu gjorts två gånger på mig. Efter antibiotikabehandlingen, kommer dom göra om provet. Om spermierna då plötsligt simmar glatt genom sekretet, DÅ är jag nöjd. Även om inte chanserna vid IVF ökar, så måste ju åtminstone chanserna att lyckas på egen hand öka. Möjligtvis så har ju inte en enda spermie kunnat ta sig genom mitt sekret under dom 5 år vi kämpat, månad efter månad...
Hej på er!
Gör ett sista försök att blåsa liv i tråden. Sambon och jag har just avslutat en antibiotika-kur, och nu väntar nya tester för att se om den hjälpt. Inväntar därför mens och sen ÄL, då sekretet igen testas och det kollas om spermierna klarar av att simma genom. Evigtlång väntan, känns det som (och vi har haft mysförbud denna månad dessutom, suck).
Maskros67: Hur går det? Känns som vi tappade bort varann...
Kram o lycka till alla
Jag håller fortfarande tummarna för er som kämpar
Hej tjejjer!!
Ruvar nu lika jobbigt som vanligt
Bara på dag 8 men har lite eller ganska mkt mensvärk från o till det är så frustrerande!!!