Gastric Bypass (GBP)
Jag väntar oxå på op
Var hos min husläkare ioktober -04 som då skickade en remiss till obesitas mottagningen, dom ringde mej i dec-05 men jag kunde inte gå dit på undersökning eftersom att jag väntade vårt 3dje barn. Dom sa att jag skulle återkomma så fort jag slutat amma.
Jag ringde dom i Aug -06 och fick en tid 2 veckor senare. När jag kom dit så fick jag träffa en läkare som sa att jag ska få göra operationen. Han skickade vidare remiss till kirugi och där är jag nu å jag väntar å väntar å saknar å längtar. Fick ett brav för ca 3 veckor sedan där det stod att jag ska få komma på ett gruppinformations möte innan den 25/2 där dom går igenom allt inför operation.
Nu väntar jag på brevet och undrar hela tiden hur lång tid efter det mötet man behöver vänta på operation. Är det någon som vet???????
Jag vet att dom även kommer att fråga mej om jag kan tänka mej op på annat sjukhus och JA JA JA !!!! det är klart, bara det går snabbt.
Är det någon här som är opererad i Göteborg och vet ungefär hur lång tid efter mötet man behöver vänta??????