• Mervis

Gastric Bypass (GBP)

Hejsan! Jag har också funderat länge på denna operationen med inte vågat eftersom jag är så pass ung. Men har tagit mig i kragen nu, och fått tid hos min läkare den 20april, pirrigt som bara den! Jag gör inget annat än tänker på det hela , och läser massa på internet... bla om komplikationer, även om det är så få som det går snett för (1 på 1000) så finns ju alltid risken.
    Hade varit kul om någon kunde höra av sig som har varit med om denna operationen till mig, kramkram!

• Mervis

Imlost:

HEj! Tack så jättemkt, men kan vi pratas vid på msn eller kanske via hotmail? Skulle vara jättesnällt
    kramkram

• Mervis

ska till min läkare på fredag fick denna tiden för en månad sedan, har inte sovit ordentligt sedan dess. ska se om jag får göra operationen... hoppas verkligen det för jag har bantat sedan fem år tillbaka och det går bara inte... gick på en diet som dom på sjukhuset hjälpte mig med, gick ner 26kg och gick upp 46.. försökte igen gick ner 5 och gick upp 15 på det. mitt BMI är 42.9.. jag är sjutton år gammal, har mina föräldrar på min sida som stöttar och hjälper. men det är inte samma sak att prata med dom som att skriva till er, ni sitter mer eller mindre i samma sitts.-

• Mervis

nyfiknaflickan: lycka till, ska tänka på dig imorgon!

• Mervis

Maja o Felicia: Ja, det känns verligen jättebra att så många pratar om det.

En fråga. Kräks alla så mkt efter operationen?

• Mervis

trollprinsessan: okej... skönt att höra.

När gjorde du operationen och hur mkt har du gått ner? när var det?

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)