Gastric Bypass (GBP)
Hej alla. Har varit på mitt förstaåterbesök i dag. Allt var bra. Har gått ner åtta kg och bmi har sjunkit från 48 till 46 ganska okej. Mest imponerad blev jag av midjemåttet det har minskat hela 12cm på två veckor.
Hej alla. Har varit på mitt förstaåterbesök i dag. Allt var bra. Har gått ner åtta kg och bmi har sjunkit från 48 till 46 ganska okej. Mest imponerad blev jag av midjemåttet det har minskat hela 12cm på två veckor.
Hej. Jag har en liten undran. Mådde super dom första två och en halv veckorna. Nu är jag så homla trött. Har fler upplavt det?
Jejja jag är noga med b12 men det är lite värre med multivitaminerna (smakar blä)Har ingen lust att dricka/äta nått. Försöker få i mig 1,5liter/dygn men det är jätte svårt.
Imlost Jag äter mitt val barn. Jag äter inte ännu utan dricker bara så 1,5l är ett minimumm för mig.
Hej. jag har en fråga. kanske lite tokig... Jag tycker vågen har stannat har gått ner tolv kg sedan op som va den 27/2 går ner inte fullt två kg i veckan äter det jag ska när jag ska rör mig skapligt mycket. :( Stötta mig snälla.
Hej nu är det några timmar kvar till påskmiddagen. Har börjat känna en viss oro tänk om jag glömmer mig och äter för mycket... Knasiga tankar. Jag har för min egerna skull hållt inne på mycket av påskmaten för att inte över äta,så jag tror nog att det ska gå bra. Lite svammel från mig så här i påsk tider. Ha en bra helg allihopa :)
Var till läkaren i dag. Allt såg bra ut. Vikten i dag var 126 det vill säga ytligare 8 minus så nu är det 22kg sedan 7/2-07 Hlet ok men jag "ser" inte att det hämt något.