Inlägg från: Anonym (??) |Visa alla inlägg
  • Anonym (??)

Gastric Bypass (GBP)

ursäkta mig, men hur kan ni kräva att landstinget ska betala?
    ok vid bukhäng som orsakar svamp od. det har vi i vårt landsting.
    men annan kosmetisk op borde ni banne mig få betala själva.

hallå tänk efter.vi som inte opat oss kanske också vill snygga till brösten och magen mm.
    hur skulle det se ut om landstinget tar över all lyxoperation.
    nånting får man väl ändå kosta på, när man i dom allra flesta fall alldeles själv är ansvarig för att man en gång blev så överviktig.

ni verkar gå från överviktig till skitviktig

• Anonym (??)

ja du nudelbumsan, så ser du att även opade tycker som jag. dvs ganska logiskt och rätt. (inlägget före ditt)

va?? skrev jag att tuttarna hänger till knäna
    men om mina hänger lite efter grav o amning och dina efter bantning, borde väl inte spela roll.
    båda bör bekosta det själv anser jag. landstinget ska inte hålla på med kosmetik, om det inte medför allvarliga medicinska problem.

ja i dom 'allra flesta fall'. alla har själva ätit. och dom allra flesta kan inte skylla ifrån sig på sjukdommar och sånt.

och vet du vad, jag tror inte alls att alla har kämpat speciellt mycket, på ett långvarigt och seriöst sätt.
    jag har själv bantat, och har sett många i min omgivning som gjort det. och sett en massa som tror att man kan gå ner på ett par veckor, och fuska var o varannan dag.

och faktiskt sett opade som föredrar onyttigt i den lilla magsäck dom har kvar.
    *får man ta socker på filen*
    *är det ok att äta pizza*
    osv
    snacka om att veta 'lite' om vad man stoppar i sig

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)