Inlägg från: Anonym (*) |Visa alla inlägg
  • Anonym (*)

Gastric Bypass (GBP)

Jag funderar oxå på en OP men vet inte hur jag skall göraq härnäst, var vänder jag mig???

• Anonym (*)

Vilken operation rekomenderar ni? Vet 2 olika, en där tarmen sätts till magsäcken och en annan som jag inte riktigt har grepp om än..

• Anonym (*)
    Anonym (BM1 42) skrev 2007-02-02 23:18:16 följande:
    Jag har också allvarliga funderingar på GBP, men har inte riktigt vågat ta första steget och ringa VC än Känns som att det är det enda som skulle hjälpa mig, jag behöver gå ner 50 kilo och det känns som en omöjlig uppgift tyvärr. Har vid några tillfällen gått ner upp till 10 kilo men sen har jag gått upp allt och lite till varenda gång...

Jag känner igen det du beskriver!! Tänk att vi är så otroligt rädda att tag i saker när det gäller vår övervikt.. Mitt liv måste bestå av annat än ångest över mitt totala misslyckande när det gäller vikten och att äta!! Jag är så trött på det här.. Samtidigt kan jag svänga och känna panik över att ja men då kan jag inte äta! Trycka i mig när den sidan är framme och njuta när den sidan vill ha sitt... Är det bara jag som är så här?

Jojo bantar i panik...

• Anonym (*)

Åt en jätte god kycklingsallad till melodifestivalen.. Mmm så gott..
    Fattar inte varför jag inte äter nyttigare än vad jag gör, det är ju godare!!

• Anonym (*)

Underbart väder i dag, varit på en promenad.. Tänkte gå in o köpa en korv men bröd och räksallad men jag klarar inte att äta ute bland folk. Får för mig att dom tittar på mig och tänker - Ja, de tro fan att hon e fet.. Undrar hur många korvar hon har ätit i sina dar...

• Anonym (*)

köpte den aldrig.. Gick hem o åt mackor

• Anonym (*)

Puffar för dig Maja o Felicia...

Var in till dig o tittade.. Vackara barn du har, vilka ÖGON!!
    Kram

• Anonym (*)
    Anonym (??) skrev 2007-03-20 14:43:23 följande:
    sjukt tycker jag att ett välfärdsproblem ska innefattas v vårdgarantin

Jag tycker du är en mycket osympatisk och elak människa... Jag förstår att du väljer att vara anonym.. Igentligen tror jag att du är en person som igentligen skiter i vicket vad som ingår i vårdgarantin och du är en sån som bara vill starta bråk!

Alla ni här inne: Ta INTE bort fokus på varför vi är här!!

• Anonym (*)
    Nuttans Mamma skrev 2007-03-20 22:12:01 följande:
    En fråga; Varför måste man göra en privat operation?
    Nej man måste inte men väntetiden blir inte så lång... men då får man ju betala den själv...
  • Anonym (*)
    nudelbumsan skrev 2007-05-03 22:54:26 följande:
    jag väger 142 kilo och är 173 cm lång så jag har maaaassor med övervikt..
    Är i samma liga som dig...
Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)