Gastric Bypass (GBP)
jo visst är d så.. jo men då gör jag det.. kram å lycka till!
jo visst är d så.. jo men då gör jag det.. kram å lycka till!
Okej byt läkare då! d gjorde jag jag var åxå för smal hette d d finns andra sätt för mej att gå ner i vikt.. Jag bytte läkare 5-6 ggr innan jag fick ett JA Men vad sa hon mer då?
usch nu såg jag den där dokumentären jag äter ihjäl mej... Nu är jag lite rädd men samtidigt inte alls.. Jag kommer göra opn iallafall.. Men lite vaskräcker dom tycker jag.. D finns ju ingen op som är riskfri... Efter att ha sett deras övervikt så känner jag men "smal" men d är jag ju absolut inte men gemfört med dom... Men dom lyckades ju allihop.. D kommer VI med göra=) kram på er..
Jo han väger mycket.. Jag har med bestämt mej ska med göra opn.. Å hoppas på att jag oxå blir av med min övervikt så man kan leva ett "normalt" liv.. Jag missade hur mycket han vägde å d var mycket.. Hoppas att han gör opn.. Men den yjejen som hade gjort opn var himla fin... Hon skulle bara fixa till hänget...
Trollprinsessa: allt kommer gå kanon bra.. Grattis till att ha kommit så himla långt... *längtar*
Då ska jag titta på detta=)
Jag såg programet.. Jag kunde inte se d fina med att vara överviktig.. Jag kan inte se d fina i mej själv med att vara överviktig heller... Å har svårt att tro att killar tänder på sånt... Men finns ju dom som gör det.. Jag har ju själv så fruktansvärt dåligt självförtroende å beundrar d stora tjejerna som inte har d å VÅGAR men jag gömmer mej hellre...
ImLost: Hur lång tid tog det för dej att gå ner?? och hur lång tid tog d från att du var på förtsa läkarbesöket å till Opn..
Anonym: ja d skulle jag nog med gjort... Men starka är dom som vågar!!
ImLost: Oj d gick ju snabbt vad är företagshälsan?
Jo jag sitter här å väntar på att d ska komma inkastandes ett brev från kirigren där d står att jag ska träffa honom.. Men d e nu 3 månader sen jag fick ett brev där d stod att jag kommer få ett brev från kirugmottagningen där d står att jag ska träffa läkaren.. Så nu vet jag NADA vad som kommer hända e trött på att vänta.. Jag vill så gärna å hoppas att jag kommer bli opad innan sommaren men med denna fart så lär d väl dröja år till..