Inlägg från: nudelbumsan |Visa alla inlägg
  • nudelbumsan

Gastric Bypass (GBP)

ImLOst: har d avrit mycket jobbig efter opn.. Jag kan lixom inte tänka mej "smal" e så svårt att få in d i huvve.. HUr var å är dina tankebanor kring opn?

• nudelbumsan

ImLost: okej.. jag försåtr att psykiskt är d jobbigt.. Men en stort grattis till dej som gått ner så mycket.. Jag vill åxå det =( men min tid kommer väl..

• nudelbumsan

Anonymbmi53: Dev affären såjag att den inte fanns kvar i kalmar längre.. El har dom flyttat den?

• nudelbumsan

Mrs kaffelatte:
    Jag har inte förståt riktigt vad man gör på viktop å var nånstans kan man kolla på sitt landsting hur lång tid d tar??

• nudelbumsan

Trollprinsessan: Får du äta nått pulver nu innan Opn? vet do om man måste sluta röka innan opn?

• nudelbumsan

Bmi 53: När kommer din op äga rum???

• nudelbumsan

Mrs kaffelatte: Jag hoppas att d vänder snart för dej och att du får göra din op att alla här inne som väntar på den får göra den snart.. D går jätte trögt i början när man försöker gå ner i vikt men sen kommer d igång sen står d stilla länge sen kommer d igång igen!! skickar en styrkekram till dej.. Förresten kan du inte testa hur d funkar med camebridge?? el d kanske man inte får man kanske ska lägga om maten?? annars så har jag testat camebridge å gick ner 10 kilo på två veckor.. Men d e ju inget som håller i längden jag gick upp d å lite till när jag började äta igen.. kram på dej!! /Lina

• nudelbumsan

Mrs kaffelatte: Klart att vi bryr oss=) VI vet ju hur jobbigt allt kan vara med vikten å med bantningar å allt=) skönt att se att d e mycket bättre med dej nu... kram

• nudelbumsan

trollprinsessan: Lycka till vi e många som håller tummarna å d kommer gå jätte mega bra.. många kramar /Lina

• nudelbumsan

Japp vi väntar med spänning på information!!! lycka till!!

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)