Inlägg från: nudelbumsan |Visa alla inlägg
  • nudelbumsan

Gastric Bypass (GBP)

Anonym (GBP06) åååh vad härligt tänk att få känna den känslan.. Men jag känner så här att hur ska jag lyckas även om jag gör dena op kan lixom inte känna mej mindre har ju aldrig upplevt känslan av att vara "smal" kändes lika dant när jag skulle få mitt barn.. Hur kan d ligga nån därinne ??? känns lixom overkligt å för bra för att vara sant... hmm konstig känsla som jag går å grubbla på hela tiden... Å grattis till dina 58 kilo lättare=) kram

• nudelbumsan

Nu äntligen är dagen här.. I morgon ska jag till kirurgen å prata håll både tummar å tår för mej att d kommer gå igenom så jag får en op.. kram

• nudelbumsan

Hej alla! jag fick göra en op för kirurgen var där idag.. Han behövde inte säga så mycket han sa att jag var så himla påläst kunde nästan mer än honom.. Då sa jag att d siter otroligt underbara människor på familjeliv.. Min op blir efter sommaren=)=) så himla överlycklig går på moln nu.. Så 2007 blir d bästa året hitils=) kram Lina

• nudelbumsan

Jofimiel: tack!! jag längtar verkligen till att få väga lika lite som du om jag nu kommer ner så långt.. *hoppas*

• nudelbumsan

Anonym(BMI50)
    Tack!!! e sååå överlycklig.. jag fick remissen skickad i januari å fick komma idag.. Sen var jag där 10 min å han sa att op blir det efter sommaren men är d nån som lämnar återbud nu så skulle dom ringa så om jag blir opad efter sommaren så e d ca 6-7 mån allt som allt=)

• nudelbumsan

Anonym Bmi50: hur långt har du kommit med din då? d e ju så olika på olika komuner min komun var snäll mot mej FÖR EN GÅNGS SKULL el landsting kanske man ska säga

• nudelbumsan

Anonym bmi 50: ja absolut se bara framåt jag har väntat å längtat men nu ser jag en lite ljusglimt... Men om du blir kallad till hösten så kanske du får din op till våren 08?!? å d går ju fort..

• nudelbumsan

men d är ett bra steg... Jag har bmi 46 å han sa att min ända utväg e en op nu eftersom d e mycket kilon som ska bort.. men jag skulle försöka gå ner 10 kilo i sommar med hjälp av dietist.. så nu är d för mej att börja kämpa=)

• nudelbumsan

d är ju olkia för olika landsting å läkare.. Jag hade en fruktansvärt tur jag vet å jag e glad för min egna skulle men kan inte låta bli att tänka på er andra som måste vänta så länge d e sååå plågsamt..Dom 3 mån jag fick vänta på remissen tycker jag var fruktansvärt men 3 år d e hemskt.. Jag hoppas att alla ni som fortfarande väntar kmmer att opas inom en snar framtid!!!
    skrotis: men d e väl inte samma läkare du å din vän hade? d e så olika jag har varit på vc å pratat med 5 el 6 olika läkare å dom vägrade skicka remiss till kirurgen men den sista skickade.. Så läkarna är sååå olika.

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)