• siri74

Skulle du låta ditt barn vara barn modell??

Min dotter e supersöt och många säger att hon skulle passa till modell..

Sulle ni låta era barn vara modell eller är det någon här som har ett eller flera barn som modellat??

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du låta ditt barn vara barn modell??
  • Sara och Maja

Ja, om det var seriöst och inte jobbigt för barnen

• Leeloo

Kanske, men jag skulle aldrig söka upp den "branschen".

****Qui tacet consentire videtur****
  • ninanell

Nej.

Men han ska vara med på vårt skivomslag såklart!!

• Jonna och Julias mamma

Jag skulle aldrig låta mitt barn gå som modell hur söt hon än är!!!! Vill de bli modeller får de välja det yrket själv som vuxen!!!!!!

• WimsA

Jaaa, men säger som ovan, hade aknske inte sökt upp branschen själv, och sen i måtta, vissa pogram man sett på tv där det gått helt överstyr! Nä på barnets villkor då!
    Var inne och kollade på er dotter, hon är ju verkligen söt!!

_ComBo_
  • Nimsan

Håller med Sara och Maja. Kan inte se något fel i att min dotter eller son skulle vara med i tex Lindex katalogen för barnkläder. Men skulle absolut inte ställa upp med någon skönhetstävling!

• Ungen

Ja, min dotter är modell och gör modelljobb som typ HM-katalog etc. I hennes ålder handlar det inte om att vara snygg eller smal utan om att se glad ut.

• KickStart

Nej.

S´Rioghal Mo Dhream= Royal is my race= Clan MacGregors motto!
  • Meli o Neo

Ja kanske. När han är så pass stor att han kan säga ifrån om han inte vill.

Och kanske nån enstaka gång - inte på regelbunden basis. Vill inte att han ska fokusera så mycket på sitt yttre.

• moalilla

jo det skulle jag la säkert kunna tänka mig bara för han är så sööööt :) men bara om han skulle tycka det vart roligt... men jag skulle inte leta upp ett sådannt jobb... men skulle någon fråga så varför inte... skulle juh bli pengar som han kan behöva i framtiden....

Svar på tråden Skulle du låta ditt barn vara barn modell??