• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kan du tänka dig att donera ägg/sperma?
  • CeeJay

Vet inte!

Dels vet jag för lite om ämnet och dels är min sambo emot det. För honom har då ägget kopplingar till vår familj och våra barn men för mig skulle just inte det "göra" någonting. Mitt största motiv till att tveka är alla ev hormoner som man får innan.

• Smina

Jag är för alla typer av donationer och jag kan gärna dela med mig av mina ägg. För mig har inte mitt ägg någon familjär anknytning så länge det "bara" är ett ägg. Jag skulle gärna träffa det barn som blev till av mitt ägg om det barnen själv ville.Tror inte att jag skulle göra det annars.

• mammatillMilo

Är det ingen mer än jag som tvekar pga av smärta?

• underbara jag

vet hur det känns med äggplock o det e inget vidare vill jag lova.
    men jag skulle absolut donera ägg.

• CeeJay

frökenlisa: Jo JAG! Var kanske lite otydlig i mitt inlägg, jag är rädd för smärtan i kroppen efter ev hormoner eftersom jag har foglossninge även efter förlossningen så jag är rädd för att just DEN smärtan ska bli värre vid hormonstimulans.

• mammatillMilo

Jag ska snart genomgå mitt första äggplock..Efetr det kan jag säga om jag skulle göra det för nån annans skull

• Lobos mágicos

Det skulle jag kunna tänka mig. Men jag skulle ju alltid undra vem det blev..

• Baronessan

Ja, fast bara till nån jag känner (systrarna t.ex.).

If you want a baby, have a new one. Don't baby the old one. (J West)
  • Smina

Visst gör det ont men inget som hindrar mig.

• aleksa98

Nej. Det e ju "mitt" barn som springer runt ngn stans. Jag hade undrat alldeles för mycket

Svar på tråden Kan du tänka dig att donera ägg/sperma?