• isisisis

Hur ser din slida ut?

De säger att alla slidor ser olika ut!?
    Igår såg jag en tjej på badet som hade sina blygläppar utanpå,men jag har inte sett det innan.
    Det är kanske lika vanligt som att inte ha det!?
    Vem vet?
    Därför undrar jag ,har du dina blygläppar utanför eller innanför?
    Ni får gärna vara anonyma.
    Bara nyfiken.

• Svar på tråden Hur ser din slida ut?
  • Kajsan

Men vem 17 vet hur sin slida ser ut?
    Det är ju helt omöjligt att se!
    Galet...

• Anonym (Musen)

Jag tycker att alla slidor är vackra o fina på sitt sätt precis som alla människor är. det finns ingen norm för hur en slida ska se ut. Min kille säger nästan varje gång vi har sex att han tycker min slida är "söt" haha.. hur kan en slida vara söt?
    Mina innre blygisar hänger utanför de yttre och är lite sådär lilaaktiga, den är inte perfekt men jag skulle inte vilja ha den på något annat sätt :)

Slidan är din bästa vän!! :D

• Familytime

Även om jag har en slida som inte ser riktigt klok ut så lägger jag inte ner någon som helst energi på att fundera nåt större på det. Vad tusan ska jag göra åt det då? Sällan att jag lägger mig på operationsbordet för att jag tycker att min slida ser konstig ut! Och den som inte anser att min slida är vacker nog att titta på, ha sex med eller whatever är inte värd mig för den delen heller. Det säger mer om dem än om mig, kan man säga..

• Ciccin3

Mycket ska man se på FL innan ögonen trillar ur.

Till TS: Vadå utanpå? Vart fan ska blygdläpparna sitta om inte utanpå? Finns det någon som har sina inuti?

Lit de parade
  • Kajsan

Jag hoppas att INGEN har blygdläpparna inuti slidan.
    Det vore helt fel och då är det garanterat dax för operationsbordet

• Häxan Jia

Kajsan...

Hur kan man vara kvinna och inte veta hur sin egen slida ser ut?

• Familytime

Häxan Jia: Jag tittar aldrig på hur den ser ut förutom när jag rakar mig, möjligtvis. Men jag tar aldrig fram en spegel och tittar, om man säger så...

• Kajsan

Häxan Jia

Det är väldigt svårt att se.
    Självklart vet man hur underlivet ser ut som helhet , men inuti slidan ser man ju inte.
    Det är ett hål liksom, vad mer?

• Häxan Jia

Familytime...

Okej, ja menar inte att man skall stirra på den dagarna i ändå

Jag bara fick för mig att alla någon gång kollat hur sitt eget underliv ser ut Trodde det var helt normalt faktiskt. Jag gjorde de av en enkelt anledning, varför skall någon annan veta hur jag ser ut men inte jag? Hmmm sen så ville jag veta, hur skall jag kunna guida någon i mitt underliv om jag inte själv vet något om det.. så tänkte jag iaf

• Häxan Jia

Kajsan nä innuti är ju svårt att spana utan en del extra utrustning... Men det är ju även svårt för en eventuell partner att titta in och kolla läget oxå

Svar på tråden Hur ser din slida ut?