• pija

Mitt första år bok?

Har ni tips på fina "mitt första år bok"?
    Vilka har ni? Den jag köpt tycker jag är trist, ska köpa en ny och skulle bli glad för goda tips?!

• Svar på tråden Mitt första år bok?
  • Yosa

vi köpte på Bokia här i stan (bokhandeln). vet inte vad den heter men den har Nalle Puh på framsidan och lite Nalle Puh citat innuti. Tyckte den var bra. Gott om plats för foton, lite annorlunda saker att fylla i. Söt, innehållsrik och gott om plats för att skriva. "Lite halvdyr"

• LillaG

Jag har beställt från www.smabarnsutveckling.se - då får man både böcker om barns utveckling & blad att samla på. Jättefint tema & bra att man kan fylla ut med precis vad man vill = hur många fotosidor som helst!!

/Stort fan av Isac - 060715
  • JoiPoi

Köpte en jättefin från Akademibokhandeln!

• Förhoppningar

Jag köpte Kerstin Westins över nätet.
    www.kerstinwestin.com/
    Klicka på Nya 2006. Kostade 185 kr tror jag. Den är sååååååå fin.

• Muppmamma

"När jag var riktigt liten" heter den pärmen vi köpt. Gillar att det är en pärm så att man kan sätta in mer grejer!

• augustilejon

jag prenumerar också på ww.smabarnsutveckling.se den är verklien neutral o gullig, o så får men dessutom bok att läsa om barns utveckling. 10 nya blad till boken att fylla i vid varje paket o så kostar det 129:-/mån

• chomchom

Jag har köpt "Min egen bok" med bilder från barnböckerna om Max. Tyckte det passade så bra till vår son Max!!!

• Drakugglan

Jag har oxå den som Yosa har tror jag. Den är ljus blå-gul-rosa med NallePuh. Väldigt bra. Hade en annan innan men bytte till den här.

• Torino

Köpt en jättefin på designtorget (pärm).

Svar på tråden Mitt första år bok?