• nuffee
    Äldre 5 Feb 09:08
    6758 visningar
    25 svar
    25
    6758

    Unga pappor!!

    Hello o.O min flicka är gravid och nu undrar jag om de finns några unga pappor här?.. hade varit väldigt roligt att prata med er. så skriv gärna! :D själv så bor jag i Helsingborg ( Skåne) vi kanske kan ha barn vagns rally haha!.. så underbart med en liten familj. Men jag är väldigt nervös

  • Svar på tråden Unga pappor!!
  • MaCCe
    Äldre 6 Feb 15:52
    #1

    tjenare...

    är en ung fader jag :) har en dotter på ca 1½ år å jag fyller 20 tesammaren.. gick sissta året på gymnasiet när dottra min föddes :D Det bästa jag har gjort!!! älskar flickan min! bor tesammans med mammans å har det aldelles underbart :D har fast jobb å allt! kallas! när är det beräknat för er?. just det.. bor i Eskilstuna!

  • Martin­1980
    Äldre 6 Feb 17:41
    #2

    nuffee: vad räknar du som ung pappa? Är 26 nu och har en dotter på 5 år och en till på väg.

  • Asene
    Äldre 7 Feb 01:26
    #3

    jag är en ung farsa. min dotter är 3 månader nu.. fast jag bor i sthlm

  • Euphor­ic
    Äldre 7 Feb 10:29
    #4

    jag e ung som fan, i sinnet, men på pappret närmar de sig 30 å som "ung" e ju 30 så gott som pensionsålder.

  • hagv
    Äldre 10 Feb 08:39
    #5

    Jag blev pappa för första gången när jag var 19! Nu är jag 22 år och har två barn en av varje;0) Tjejen min är 19 år!

  • Metal8­4
    Äldre 10 Feb 17:25
    #6

    jag är 22 fyll 23 i år

  • Nicke
    Äldre 10 Feb 23:36
    #7

    Vad är en ung pappa?
    25 blir jag i år och har en dotter på 2,5 år plus att vi väntar en dotter till om ca 20 dagar. :)

  • Ung Pappa Här
    Äldre 12 Feb 21:50
    #8

    Mmmm då är det ung pappa här hehe jo jag kan förstå din nervösitet, men det är en otrolig tjänsla som ej går att beskriva själv har jag och min fru en sån på 2 år i dag.
    Nu är hon gravid med vårt andra barn som är beräknat till juni ska ble skitkul med en liten plutt till,javist rally är alltid kul precis köppppt ny vagn så det får man ta och göra hehe.
    ja har du börjat tänka på lite olika namn nu då.....

  • cDk3r
    Äldre 14 Feb 00:21
    #9

    23år om en månad och sonen är 9månader

  • Tvilli­ngfars­a
    Äldre 14 Feb 08:46
    #10

    Var 25 när jag fick mina döttrar så det kanske inte är ungt?

    Kände mig som en rätt ung förälder när man såg alla andra som fått barn.


    -V- Älskar Nathalie och Isabell -V-
Svar på tråden Unga pappor!!