• nuffee

Unga pappor!!

Hello o.O min flicka är gravid och nu undrar jag om de finns några unga pappor här?.. hade varit väldigt roligt att prata med er. så skriv gärna! :D själv så bor jag i Helsingborg ( Skåne) vi kanske kan ha barn vagns rally haha!.. så underbart med en liten familj. Men jag är väldigt nervös

• Svar på tråden Unga pappor!!
  • bartolomeus

Jag kommer vara 25 när vi får vår bebis om 5 veckor. Jag är väl inte en "ung" pappa i bemärkelsen att jag tillhör de grupperna på MVC. Betydligt yngre än snittet i Stockholm iaf, även än de gravida och föräldrar kring oss. Har ett välordnat liv med fast arbete, bil och bostadsrätt vilket nog inte är vanligast bland unga föräldrar. Jaja...
    ...har alltid velat bli förälder tidigt och känner mig supernöjd med tidpunkten. Tycker det verkar skönt att inte ha så långt till sin egen uppväxt när jag ska stödja vårt barn.

• Nicke

Woho. Jag hade fast jobb, förstahandskontrakt på lägenhet och bil.
    Sen blev det arbetsbrist. Förlorade jobbet alltså.
    Hade inte råd med lägenheten. Förlorade lägenheten.
    Hade inte råd med att fixa till bilen inför besiktningen så den sålde vi som skrot.

Idag ser det förstås annorlunda ut. :)

Tack för det Sverige. Grejen är att inget är garanterat. Att alla tjatar om att allt skall vara ordnat är bara att hoppa över. Det är aldrig säkert men man kan ju gott få tro det. :)

bartolomeus skrev 2007-02-14 22:31:30 följande:
    Jag kommer vara 25 när vi får vår bebis om 5 veckor. Jag är väl inte en "ung" pappa i bemärkelsen att jag tillhör de grupperna på MVC. Betydligt yngre än snittet i Stockholm iaf, även än de gravida och föräldrar kring oss. Har ett välordnat liv med fast arbete, bil och bostadsrätt vilket nog inte är vanligast bland unga föräldrar. Jaja......har alltid velat bli förälder tidigt och känner mig supernöjd med tidpunkten. Tycker det verkar skönt att inte ha så långt till sin egen uppväxt när jag ska stödja vårt barn.
  • PappaEmil

visst finns det unga pappor här..hehe fast jag är inte pappa än å ja e skit nervös, men ser ändå fram emot till barnet kommer den 4 juli... jag kommer att vara 19 år när jag blir farsa, men men jag börjar redan få dom här pappakänslorna ploppa upp :)

• Alexis1987

Jag är 19 år och kommer snart bli pappa, tycker typ alla under 27 iaf är unga pappor känns det som.
    Själv är jag så enormt glad och förväntansfull men också lite orolig och klart det kommer bli läskigt.

• ickee

Är 25 i sommar. Har en son på 6 månader och en till på väg i september! Tycker detär ganska ungt. Är hur kul som helst, är föräldraledig varje måndag nu... Lillkillen är en riktig cooling

• pappan84

tjena!! sambon min väntar mitt barn som ska komma i september den 9.e o jag fyller 23 i sommar!!

• essarf

Tjennamors! Jag är blivande farsa. 23 år! :)

• Nicke

Var 22 när nummer 1 kom. Hon är nu 2 år och 3 månader.
    Idag är jag snart 25 och nu har även nr 2 kommit. (Tisdags)

• Kenneth

Undrar vad som krävs för att vara ung pappa?
    Jag är 22 år och första kommer i höst.

• Canadien

jag är 21 och våran lilla tjej är 1 månad nu.. :D
    känns underbart!

• Planet Bob

Har en grabb på snart 5 månader och fyller 24 i år.

Det är hur kul som helst!

• Kupala

Själv har jag en dotter på strax över året och väntar nu en till och jag är 23 år...

• pappan84

Grattis alla nya o blivande pappor!! jag får mitt första "kärleksbarn" i september!!

• MVB

är 20 och blir pappa i juli beräknad är den 13 juli :)

• Maliel2

Tjena!!
    Jag är väll ung :D.. 21 år när jag ska bli en stolt Pappa ! :D ...

Svar på tråden Unga pappor!!