• Anonym (sårad)

porrnoveller

Under och nu strax efter två mkt täta graviditeter är sexlivet ju inte direkt på topp. Under graviditeterna har jag inte haft lust pga diverse krämpor, illamående, etc. Innan var vårt sexliv bra. Den andra graviditeten var jättejobbig eftersom jag var hemma med ett spädbarn och gravid...ja ni kanske förstår. Vi var glada för barnet trots att det inte var planerat. Nu har jag hittat porrnoveller som min man har läst under hela tiden. Jag känner mig jättesårad. Efter dessa två år känner man sig ju inte supersexig direkt när man kryssar runt mellan blöjor och barnskrik. Jag känner mig så sviken. Här går jag och sliter medan och somnar med ammande bebis varje natt när han läser om kåta brudar. Annars är han en superpappa som hjälper till hemma osv...Har inte konfronterat honom. Överdriver jag som känner mig så sviken? Min sexlust ökar ju inte direkt av det här! Just nu kan jag inte ens tänka mig att ha sex, får skitdåligt självförtroende och tänker bara på hans novellbrudar.

• Svar på tråden porrnoveller
  • Anonym (måste)

han måste ju tilfredställa sig med något om du inte vill ha sex.

• Anonym (prata)

Är det inte bäst att prata med honom om det?
    Jag tror inte han alls tycker mindre om dig för att han läser porrnoveller. Jag hade föredragit det framför porrfilm...
    Han kan säkert skämmas för det oxå, eftersom han verkar ha läst i smyg?

Håller tummarna för er och ert sexliv
    Sitter själv med stygnen kvar sen förlossning för ett par veckor sen, och undrar om det nånsin kommer bli möjligt att ha sex igen... Hur kan han va sugen efter att ha sett bebis komma ut där...?

• Anonym (Helt ok)

Forstar att du ar lite sarad, men det ar ju faktiskt ingen katastrof. Han LASER ju bara och fantiserar lite. Han kanske inte heller kanner sig jattesexig, har kanske inte ork eller lust att ha "riktig" sex och da ar detta ett bra satt att slappna av och njuta? Har du last nagon sjalv? Du kanske ocksa behover ett satt att rymma ifran vardagen?

Om du tycker det ar jobbigt, prata med honom, men "konfrontera" honom inte, inga anklagelser, fraga bara ratt ut det du verkligen vill veta: alskar du mig och tycker du att jag fortfarande ar sexig?

Lycka till!

• Anonym

Känner du så så kanske du ska ta upp det med honom. Jag personligen hade inte alls brytt mig. Jag tycker det är viktigt att kunna ha ett privatliv och att få onanera. Onani har ingenting med partnern att göra och killar behöver ju visuella saker. De har inte fantasin på samma sätt som kvinnor (oftast).

• Anonym (***)

Om han läser porrnoveller tycker inte jag är så farligt. Finns även i bokform i viss skönlitteratur. Om han är en superpappa annars men din sexlust inte finns, låt honom läsa. Jag hoppas att du försöker komma iväg hemifrån och göra något själv utan barnen. Kanske träna och att genom det få tillbaka sexlusten

• Anonym (sårad)

Tja, det är ju inte så att jag egentligen inte vill är bara såååå trött. Två barn hemma på heltid och ynsta är en månad. Amning, trösta, städa, i säng vid midnatt då yngste sonen somnar och upp fem då storasyster vaknar... och så börjar det om. Egentid och träning är inte att tänka på. Just nu är han dessutom skadad så jag gör allt hemma, puh. Det känns bara som om man har kravet på sig att vara så bra jämt. Snygg, vältränad, välstädat, perfekt morsa, pigg, ständigt kåt. Jag har läst novellerna, eller rättare sagt ögnat när jag ammade hehe...varför finns det inga porriga beskrivningar av städande, nyförlösta, valkiga morsor. Kanske ska fylla garderoben med kort på jättesnoppar och vänta på motreaktion.

• Anonym (***)

Om bebisen bara är en månad ska du se att det kommer bli bättre. Bara att bita ihop ett tag. När lllen blr större se till att ni får ensam tid med varandra och att du får egentid utan barnen

• Anonym (måste)

men du skulle tänkt på det innan du skaffa barn då...

• Anonym (positiv)

Det är ju inte så att han inte skulle fantisera om han inte läste noveller, och ganska säkert gjorde han det redan innan ni fick barn. Tyvärr finns det inte så mycket att göra åt, jag fantiserar t.ex om andra killar än min sambo, ibland påhittade, ibland riktiga men det betyder inte att jag inte tycker att han är sexig och egentligen är det ju honom jag helst vill ha sex med.
    Så, jag vet att det är svårt, men försök att inte ta det personligt.

Däremot har du ett gyllene tillfälle här. Du kan skriva en egen novell med er två i huvudrollerna. Det har två fördelar, du blir den han fantiserar om och du kan skriva om sånt som du skulle vilja att han gjorde med dig. =P

Sen kanske det inte är något som är aktuellt på ett tag, men det kommer att bli bättre. Det lovar jag =)

• Anonym (sårad)

anonym (måste). Förstår inte riktigt vad du menar? Vad skulle jag tänkt på innan? Att bilda familj var inte mitt beslut, det var någonting vi båda ville. Självklart är det ju så att småbarnsår tär på orken, och två barn på 15 månader var inget jag planerade men vi tillsammans valde ju detta.

• Anonym (sårad)

anonym (måste). Förstår inte riktigt vad du menar? Vad skulle jag tänkt på innan? Att bilda familj var inte mitt beslut, det var någonting vi båda ville. Självklart är det ju så att småbarnsår tär på orken, och två barn på 15 månader var inget jag planerade men vi tillsammans valde ju detta.

• Anonym (sårad)

• Anonym

Jag håller med om tipset att du ska försöka skriva lite själv Jag gjorde det för ett par år sedan. Satt o fantiserade om min sambo och skrev några små noveller Han kan än idag sitta o tänka på det. Jag skriver inte bra eller så men enligt honom var tjusningen i att jag pratade om mina känslor för honom på ett speciellt sätt Och att han förstod hur mycket jag åtrådde honom.

Svar på tråden porrnoveller