Crest´s tandblekning! HJÄLP!
Jag fick hem Crest´s tandblekning (stripes) idag och har precis gjort den första omgången.. Nu undrar jag om någon vet om man ska borsta tänderna efteråt?!
för det står ingenstans i instruktionerna?!
HJÄLP!!
Jag fick hem Crest´s tandblekning (stripes) idag och har precis gjort den första omgången.. Nu undrar jag om någon vet om man ska borsta tänderna efteråt?!
för det står ingenstans i instruktionerna?!
HJÄLP!!
Japp, och det höll länge Men som sagt, det är lite obehagligt med ilingarna.
Va bra! Jag tror verkligen på det här och jag hoppas att resultatet blir bra! :)
Enligt förpackningen jag fick skulle man inte borsta tänderna innan...
Om du har några rester på dina tänder bleks det ju inte där då. Borstar du och tandtrådar innan så försvinner ju allt du har mellan tänderna och det blir en snygg blekning. Därav.
Ja, det stod det på min förpackning också.
att man inte skulle borsta tänderna precis innan.
Jag fick illningar, men de gick över. Fick mycket fräschare tänder efter 7dagars behandlingen..
Länk ang tandborstning för behandling:
crest.custhelp.com/cgi-bin/crest.cfg/php/enduser/std_adp.php&p_created=1035563944&p_sid=7RZUWyti&p_accessibility=0&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9NTgmcF9wcm9kcz0xJnBfY2F0cz0xMjMmcF9wdj0xLjEmcF9jdj0xLjEyMyZwX3BhZ2U9MQ**&p_li=&p_topview=1
Alla fågor o svar du har om produkten o dess använding:
crest.custhelp.com/cgi-bin/crest.cfg/php/enduser/std_alp.php&p_lva=1439&p_li=&p_accessibility=0&p_page=1&p_cv=1.123&p_pv=1.1&p_prods=1&p_cats=123&p_hidden_prods=&prod_lvl1=1&cat_lvl1=123&p_search_text=&p_new_search=1
Om man ska borsta tänderna ska detta ske MINST 30 min INNAN behandlingen, enligt Crest
ja, jag såg det.
men jag förstår inte riktigt varför?
för jag hade crest (pensling) förut och där skulle man borsta tänderna precis innan..
och jag menar, om man borstar tänderna är ju tänderna fräschare och renare..
men ja, det är väl lika bra att göra som de säger :D
Det tycker jag med, att tänderna är fräschare. Men om man borstar 30 min innan o låter bli att äta/dricka så är det likadant som man borstar direkt innan. Jag tror att det har med alla ämnen i tandkrämen, flouret bla, som kan ge en sämre reaktion av medlet.
Lycka till med!
Är det Crest´s White stripes du har ?
När jag använde White Stripes så var en "kur" 21 dagar 2gg/dag.
Tycker att resultatet blev skitbra. Jag fick med en elektrisk tandborste o tandkräm på köpet för endast 400 kr. Jättebilligt om man jämför med att gå till tandläkaren o få tänderna blekta där. Resultatet blir ju lika bra...om inte ännu bättre
Jag har Crest White Stripes premium.
Det ska man använda i 7 dgr, 2 ggr om dagen..
Och det ska hålla upp till 12 månader..
Vart får man tag på detta undermedel då?
jag köpte mitt på tradera..
går det att köpa nån annanstans.. nån affär eller så?
jag har ingen aning.. någon annan som vet?!
Tror inte det får säljas i svenska butiker, för att det kan skada emaljen. Myndigheterna tycker att man ska gå till tandläkaren för sånt och inte pyssla med det hemma
Jag köpte mitt via tradera...
Beställer mina White Strips från USA.
Här är länken
www.dentist.net/whitestrips-compare.asp
Jag borstade inte tänderna före alls, bara efter. Funkade finfint ändå, och hade inte ilningar. Var rädd för ilningar, så jag körde en gång/dag i två veckor istället. Blev så nöjd!