• Marre

Hjälp med telia webmail!

Jag har ikväll skapat två mailkonton och vill nu ändra lösenorden på dom men jag fattar verkligen inte hur jag ska göra! Jag vill ju såklart välja ett eget lösenord och inte ha t.ex. djEL3jJed9, det kommer jag ju aldrig lära mig!

Är jag trög eller?
    Hur gööör man???

• Svar på tråden Hjälp med telia webmail!
  • Minikatt

Jag har också funderat på detta och kommit fram till att det inte går! Om man vill byta så kan man göra det, men då får man ett till sånt där jättekrångligt. Det går inte att byta till nåt man själv vill ha. Antar att det är nån säkerthetsgrej.

• Marre

Det är så alltså? Ja, återskapa lösenord går ju men som sagt så var det ju inte det jag var ute efter... Får väl försöka om och om igen tills det kommer ett som är mer kom ihåg-vänligt

Vad kasst

• Minikatt

Japp, så är det! Hehe, ja du för byta och byta, så kanske det kommer nåt lite lättare till slut. Min sambo har ett rätt lätt, så det finns hop

Lite dåligt kan jag hålla med om. Man vill ju ha nåt man kan komma ihåg!

• Sosso67

hallå! har ni skapat telia mail??Snälla hjälp mej isåfall och säg hur man gör. vi behöver en sån, vill inte ha hotmail till ett företag,tack.

• Minikatt

Vet inte om man måste ha telia som internetleverantör. Men man måste iaf ha tillgång till "mina sidor". Där kan man skaffa hur många mailadresser man vill

• fuji

Man behöver någon form av telias internetabonemang, bredband eller uppringt, för att kunna få en telia adress. Lättast skaffar man den genom "mina sidor" på telias hemsida. Har man ett abonnemang men inte något konto på "mina sidor" är det lätt att skaffa detta. Viktigt är att det är samma personnummer som man registrerar på mina sidor som står som innehavare av abonnemanget.

• Sosso67

tack för era svar! jag har bredband genom telia så nu går jag in på mina sidor,har ett anv namn där oxå. Hoppas jag lyckas men tror inte det för jag har en gång tidigare sökt där, men tack iaf!

Svar på tråden Hjälp med telia webmail!