• Annika 1983

Vilka gravidtidningar och föräldrar tidningar är bäst?

Skulle vilja prenumerera på någon gravidtidning men vet inte vilken. Vilken är bäst? Varför är just den bäst? Massa tips på tidningar önskas

• Svar på tråden Vilka gravidtidningar och föräldrar tidningar är bäst?
  • Miafia33

Detta är ingen direkt gravtidning men jag gillar Mama, den känns lite lyxig och kommer inte med så många pekpinnar som tex vi föräldrar gör.

• Annika 1983

Har hört mycket bra om den faktist. Finns det nått om graviditet i den också eller det handlar bara om föräldrarskap?

• Miafia33

TS: Jag minns knappt men du kan gå in på deras hemsida och kika runt.

www.mama.nu

• nm1

Jag gillar Vi Föräldrar, den kommer med aktuella tips och artiklar om barnuppfostran och annat som hör till småbarnsliv. Jag har Mama också, men den är mer som vilken tjeitidning som helst, man kan lika gärna läsa Amelia i så fall. Jag rekommenderar absolut Vi Föräldrar framför Mama.

• nm1

Vi Föräldarra brukar alltid innehålla åtminstone en artikel om garviditet. JAg började med den när jag var i vecka 30.

• MrsMia

Amelias har gjort ett gott intryck på mig, Mama känns lite pretto..

• Lindblomman

Jag har hittat massa trams i de flesta tidningar, så jag har slutat att läsa dem!

• Miafia33

Jag prenumererar på Vi föräldrar men tycker det är en tråkig tidning så jag ska säga upp prenumerationen.

Jag blir så trött på att läsa om alla metoder och forskningsresultat. inte konstigt att så många föräldrar ifrågasätter sitt sätt gentemot barnet. Det är det jag inte gillar med tidningen. Den skapar osäkerhet

• Prillis

Jag gillar mama skarpt, ska faktiskt vara med i tidningen i mars nummret. Skrattande

Jag älskar mina vänner
  • ninan

Jag sa upp min prenumeration av "Vi föräldrar", den är rätt trist i längden även om en del artiklar kan vara intressanta. Mama är ju lite glassigare, som en påse smågodis ungefär...

Svar på tråden Vilka gravidtidningar och föräldrar tidningar är bäst?