Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
Jag är sugen på pyssel! Har äntligen köpt papper till inbjudningarna och vill provstämpla mullberrypappret, undrar om det flyter ut...vem blir pysslet hos på torsdag?
Jag är sugen på pyssel! Har äntligen köpt papper till inbjudningarna och vill provstämpla mullberrypappret, undrar om det flyter ut...vem blir pysslet hos på torsdag?
mojen: Var bor du? *lägger till mig*
Kan jag låna lite stämplar av er? Har inte hunnit handla stämpeldynor och så än, vet inte om jag måste ha nån speciell färg för att det inte ska rinna ut i pappret...
Pyssel vecka 7
Torsdag 15
Vad sägs om elva halv tolv, så inte dagen behöver bli så sen...och så du hinner pyssla lite glass!!
mojmojmoj och sonja
Glass
Vildkaprifol?????????
Maggi efter 13
gbg30plus och elliot
Och förresten kan vi jättegärna vara hos mig om ni vill, denna gång eller nån annan. Bor i Skintebo (Billdal), lätt att ta sig hit med bil eller buss. Har ett stort pysselbord och ett madrasserat golv för småpysslingar
Örnie: Å vad fin *tårar i ögonen*
moj: Du menar om jag ska ta med mina egna katter så de får leka ? Hoppas få klappa kattungar, är de kvar?
moj: De är siameser, Leo och Isola, mina pälsbäbisar . Vi ses imorrn, är det ok om jag kanske kommer redan halv elva? Vill åka när Elliot ska sova så att han somnar i bilen. Skicka gärna ditt mobilnr till min mail (eller så har jag det redan?)!
mojen och glassen: Tack för en trevlig dag och tack för lån av prylar!! När jag skulle köpa stämpeldyna på den där butiken jag hela tiden glömmer namnet på (format?) så var det stängt pga rån! Stackars dem! Och stackars mig som inte fick nån dyna; det var slut på Panduros och Åhlens. Får åka till format (?) på lördag och shoppa.
Hej tjejer! Har inte skrivit på länge men jag läser flitigt i alla fall . Stämplar som besatt med mojens lånade hjärt-stämpel och hoppas bli klar med etapp 1 av mina inbjudningar och festprogram. Insåg precis att man kanske ska ha kyrkprogram i samma stil? Blir ju dyrt! Och måååånga program, har 100 gäster. Suck. Kanske kan komma på någon billigare lösning.
Kan inte pyssla imorrn, ska få föräldragruppen på lunchbesök, men nästa gång hänger jag gärna på. Kanske kan jag ha löst frågan då om jag ska göra kyrkprogram och låna någons enkla hjärtstämpel till det om det finns någon? Får kika
Happy pyssling imorrn. Mässa till helgen, någon länk?
Den är liksom en massa överlappande hjärtan i olika storlekar, bara den yttre tunna konturen av hjärtana typ.