Inlägg från: Shalita |Visa alla inlägg
  • Shalita

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Inget dåligt pris mojmojmoj!

• Shalita

Rån på Format?! Usch, stackarna. Finns det verkligen så mycket pengar i en liten affär att det är lönt?

• Shalita

Fina kort Nyfiken!

Kände mig lite träffad av: "...nykomlingar då och då, en del stannar och en del ser man inte igen..." men det är lite bökigt att ta sig med kollektivtrafik över hela stan och alla pysselsaker med sig. Särskilt de dagar jag jobbar... Hade gärna haft pysselträff hemma hos oss men utrymmet är tyvärr lite begränsat. Därför har jag inte varit med på länge.

• Shalita

Ok, jag ska bli bättre på att be om skjuts! Och givetvis betalar jag bensinpengar...

Fy, vad trist med pysseltjuvar! Visst, man tar väl alltid en liten risk när man bjuder hem folk man inte träffat förut och lånar ut saker men ändå, fyy!

• Shalita

Glass: "Råkade" komma ut med en lamineringsmaskin... Yeah yeah, inte alls meningen säkert...

Oh, MeandI har jättefina kläder! Hade jag haft barn på gång hade jag jättegärna varit med men just nu känns det inte så aktuellt...

Jag har inte bestämt hur jag ska göra med mässan än. Alltid kul att gå på mässa men, nja, får nog fundera en runda till.

• Shalita

Nyfiken: Jag har visserligen en kompis som väntar barn men hon ska inte ha förrän i augusti (nej, inte du Carolina, en annan ) så det känns lite tidigt att köpa redan nu. Och till ett par som fick för en månad sedan har vi redan handlat (och gett också). Jag känner inte för att köpa till ett eventuellt eget barn heller, det kan ju dröja flera år eller så kanske vi inte får barn alls och då blir det bara jobbigt att handla på sig en massa saker/kläder som vi måste göra oss av med sen.

• Shalita

Hej hej! Verkar finnas mycket kul på den där mässan...

Själv har jag bestämt mig för att hoppa över den. Jag kollade igenom vad jag hade hemma och kom fram till att jag ska använda det jag har istället för att bara köpa på mig nya grejer hela tiden.

• Shalita

Nu har jag också anslutit mig till hönsgården... Bara 7 sidor att läsa ifatt.

Tyvärr lite tråkig stämning nånstans mitti, det är jättesynd om nån känner sig utanför! Det är hemskt lätt att det uppstår missförstånd när man skriver och inte ser ansiktsuttryck och så, men jag tror att om nånting går att tolka på två sätt så är det den positiva tolkningen som avses...

Den här veckan är helt uppbokad med jobb, seminarium, klippning mm mm men jag kommer igen om sådär en två veckor när det är lugnt igen (som det ser ut nu iaf).

• Shalita

Jag vet exakt var Carolina bor...men jag ska ju inte med på fredag...

• Shalita

Nyfiken: Du kan nog bortse från min något röriga vägbeskrivning, såg att Carolina hittat hit... Jag vågade inte riktigt störa henne när det stod att hon var upptagen på msn.

Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg