Inlägg från: Lovis 1 |Visa alla inlägg
  • Lovis 1

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Tittar in o säger hej till er alla.
    Har haft fullt upp nu någon vecka sedan jag (vi) vunnit budgivning på ett radhus i billdal, så vi ska förhoppningsvis flytta dit 1 april!! Äntligen större hemma, ska givetvis inreda ett pysselrum så ni alla kan komma p pyssla hos mig! Men det tar sin tid, vi ska helrenovera först... Ja men så bra då kan vi ha målarträff istället!

nyfiken: Lika fina kort som vanligt!!

PoK från oss

Leia, min älskade lejonunge
  • Lovis 1

Nu ska jag iväg på en scrap-mara, roligt!! Pyssel från 15-24 utan lejonunge, lyyyyx!

Trevlig helg alla pysslisar!

• Lovis 1

ev kommer jag förbi mässan dag med vid 13
    kram på er!!

• Lovis 1

*kikar in mellan flyttkartonger o dammråtter*

Idag har vi fått nyklarna till vårt nya hus, radhuset i billdal. Är jätte-glad men oj så mkt vi har att göra, ska ju börja renovera på måndag...

Hoppas ni vill komma hem till mig på pysselmys i sommar då när vi har fixat i ordning lite, saknar er alla!

Kram på er o ha så kul på pysselträffen!

• Lovis 1

Hej alla pysslisar! Tittar in så ni ej glömmer av mig.. jag har ju eg inget internet nu men lånar grannes lite...

Glass: Jag har heller ej sett den, så då e vi två!!

Påskpussar tillbaka till mojmojmoj. Hur e allt med dig o lillan? var länge sedan nu...

Det är full kaos hos oss, nu har vi tom inget varmvatten o det gör mig måttligt trött... Blä! Fast rackarns så fint vi kommer få det om 100 år ellernå't.

Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg