Inlägg från: Smurfens Mamma |Visa alla inlägg
  • Smurfens Mamma

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Hejsan,

jag har varit en passiv "tittare" i denna tråden hmmmm värsta stalkern

Nyfiken "vet" vem jag är... hänger även lite i scrap tråden... Carolina1979 och jag har sets en del bla via Sims2 tråden!

Skulle jätte gärna hänga med på ngn pyssel träff ngn gång om det finns plats för en till!!

Jag scrappar mest o grejar med sonens fotoalbum, har väl gjort ett och annat kort oxå, men har inte ngn samling med stämplar tyvärr, får alltid besluts ångest när jag står bland stämplarna och ska köpa, så det slutar oftast att jag kommer hem tm hänt

Jag har "snokat" runt i era BG och det är mkt fina grejer ni gör!!

Tjing Cool
    älskade Wilhelm redan 1år ... var tog bebisen vägen ?!?!
  • Smurfens Mamma

Hej igen!!

det är smygisen som skriver Flört 

Vars ska ni ha träffen nästa vecka?! Har ju bil men inget körkort Förvånad så jag kommer ju inte så långt med barn, pysselsaker och mig själv   Har ju dock inte så mkt att utbyta vad gäller stämplar... inga QK Ledsen Har dock önskat mig det i 30 års present Räcka ut tungan!! Men det vore kul att träffa andra pysslare och utbyta ideér mm...

Tänkte oxå lägga fram här om det låter som en idé att ni får gärna komma hit snart om ni vill, läste att ni har haft otur med nya pyssel kompisar... och då vet ni ju var jag bor... och en invit av en nykomling som inte har så mkt att dela med sig av mer än sitt hem, humor, skrivare Skrattande glad liten pojk smurf och har ett  stooort köksbord, rum fullt av leksaker... tja goa soffor att pausa i o jag kan fixa en ca 40 kanel bullar om det smakar Glad

det var bara det  Skrattande
    Nu ska det ätas middag
    Tjing

• Smurfens Mamma
    Hej hej

Tack tack, att jag får leka med er TOPPEN, PARTY; GLAD E JAG

Jag bor i Torpa, typ lättast att beskriva mellan Redbergsplatsen alt Munkebäck och Östra sjukhuset så där i Göteborg!! 1 ans spårvagn! stannar vid huset i stort sett... parkerings plats precis vid huset !!

Japp muta med bullar kan ju funka iblandKyss!!
    Jag åker gärna till ngn annan oxå, bara jag vet  lite i förväg var... om jag ska muta mamma att ta Smurfen eller om jag ska planera resväg Har ju som sagt inte så mkt att erbjuda   men men ... snart är det mässa och shopping dags!! Så i nu läget är det väl mest jag och Smurfen som ska ta oss ngn stans om mamma min inte tar honom!!

Förstår verkligen om alla vill vara hos sig, det är smidigast så ju Tänkte mest bara lägga en inbjudan hit ... så ni inte ser mig som en skummis, då jag har smugit på er ett tag hihi

Ska bli kul att ses !!

Är det många av er (alla??)  som ska på mässan/orna!?!?

Kram
  • Smurfens Mamma
    mojmojmoj skrev 2007-02-21 18:22:00 följande:
    seedorfs: låter som om de flesta är på väg på mäss-shopping och spaning
    mmmmm längtar Räcka ut tungan
  • Smurfens Mamma
    Glass Toppen!!
    Vet jag bara lite innan så jag kan flirta med min mamma så kan det bli bara en vuxen Åka bil e ju bättre än att ta kollektivt runt... plus att jag föredrar att åka utan Wilhelm om jag kan, lite gott att vara barnfri... o jag har en mamma som har mkt med fritid, o hon har honom GÄRNA!!
  • Smurfens Mamma

... behöver ju veta oxå så jag hinner baka bullar

• Smurfens Mamma
    Pyssellista vecka 9:

Måndag:
    mojmojmoj och sonja

Tisdag:
    NyfikenÖrn & Gustav
    Glass
    mojmojmoj och sonja
    Vildkaprifol och Nora (Om jag kan få lift med någon.., snälla?)
    Seedorfs med eller utan barn... åker gäääärna med Glass om mamma min tar sonen annars tar jag bussen!!

Onsdag:
    Glass

Torsdag:
    NyfikenÖrn & Gustav

Fredag:
    NyfikenÖrn & Gustav
    Glass

Har lagt till mig!! En dag kan jag i alla fall!! Om inget intäffar

• Smurfens Mamma

hmmm galen sitter här och surfar, trött e jag sambon har lagt sig... Smurfen kaputilerade efter många om och men .... bara jag kvar...

NÖ o ni andra jag tar med mig vad som behövs till knytiset

Kollar massor på stämplar o annat kul som vanligt... så nu har jag lite frågor Hoppas ni orkar

1. stämplar som är omonterade vad monterar ni det på, el lönar det sig att köpa monterade?!

2. chalks är det bra att ha och färglägga stämplarna med!? Eller är ngt annat bättre ( har hittat en stor låda med många färger hos kortmakaren)

3. vad för papper är bäst at stämpla på ... om jag nu ex aka färg lägga med chalks...

tja det var väl det...

får väl sukta vidare på nätet och hålla i mitt visa kort till nästa hel, men detta är som en drog minst sagt...
    Ska till Scraproom i morgon, för det är närmast och köpa roller med dubbel häftande tape im... inte handla ngt mer

Ja en fråga till... vad gäller QK ska jag satsa på den stora nya revolution eller en hand cutter?!?

e väl online lite till sen är det sängen som kallar ...

• Smurfens Mamma
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-21 21:37:04 följande:
    1. Jag både monterade och omonterade. Köpte mest monterade i början, men nu blir det nästan bara omonterade. Dels för att de är billigare och dels för att de tar mindre plats. De monteras på ett gummi (EZ) sedan placerar man stämplen på alkrylklossar när man stämplar. När man stämplat klart tar man bort stämpeln från akrylklossen. 2. chalks fungerar bra att färglägga med, men jag föredrar akvareller och distresser. 3. Jag stämplar i teckningsblock. Innan stämplade jag på vanligt kopieringspapper, så blir det för tunnt när jag ska färglägga. Färglägger du med chalks räcker det att stämpla på kopieringspapper.
    TACK TACK!!

Då skaffar jag ngt tecknings/akvarell liknande papper... har akvarell färger med Hur som så känns det nog roligare att ha det på lite finare papper än kopierings papper!!

då förstår jag med omonterade... har undrat hur det kunde bli billigare med det när klossarna e så dyra... men jag förstår!!

TACK igen för infon!!

Funderar om jag skulle ta en tur till Floda på måndag... då har de 2 års jubileum... inte handla mkt bara chalks.. och ngn stämpel

tjing!!
  • Smurfens Mamma
    Maggi skrev 2007-02-21 22:12:49 följande:
    Vad roligt med en "ny" pysslare.
    Tack Tack!! Känns toppen att ha "vågat visa mig " hihi

natti natti alla pysslare

Tjing
Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg