Inlägg från: Örnen76 |Visa alla inlägg
  • Örnen76

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

OPS!! Såg precis att det tar drygt 40 minuter till Arken från Kungsportsplatsen (enkel väg), så jag kommer bara gå på söndag (då jag ska på kurs).

mässa lördag 3/3 kl 11-18
    Maggi
    Angelica (Seedorf´s) och ev svägerska Gabriella kl 14
    Tatoo rosen + kompis kl: 12 ca
    Vildkaprifol + kompis
    Anne81 kl 11

mässa söndag 4/3 kl 10-16
    Maggi
    NyfikenÖrn (ska på kurs 10.30-11.30)
    mojmojmoj
  • Örnen76
    mojmojmoj skrev 2007-03-02 09:53:41 följande:
    Nyfiken: åker du buss alltså???
    jupp.
  • Örnen76
    mojmojmoj skrev 2007-03-02 10:34:39 följande:
    Men du, Nyfiken: du kan iaf få åka med mig in tillbaka till stan på söndan...så slipper du ena bussturen.....Den omvägen kan jag köra för dig!!!
    ÅH!!! Vad snällt!!!! Tack!!! Annars skulle det ta nästan 1.40 minuter från Arken till Landvetter när jag ska hem!!!
  • Örnen76

Ett tips till alla som ska till mässan:
    TA MED DIGITALKAMERA!!!!!
    Jag kom på att jag skulle haft med mig den till mässan i höstas. Man hittar så många LOs och kort som kan vara bra att föreviga och spara som inspiration

• Örnen76
    Seedorfs skrev 2007-03-02 19:50:42 följande:
    hej hejett nytt kort om ngn e nyfiken www.familjeliv.se/krypin/seedorfs/gallery/php...nu ska jag ta mig ett glas vitt ... mums  blir inte ofta! ♥ Wilhelms mamma Angelica ♥

Så klart att jag är nyfiken!!! (måste ju göra skäl för mitt nick (jag fortfarande inte fattar vart jag fick det där med nyfiken ifrån))

Kortet var jättefint!!
    Ska nog också öppna en pava vin

• Örnen76

*Skålar tillbaka, men med champagne!*

• Örnen76

ha det så skoj på mässan i dag!!!! jag vill ha alla tips och inehållet i era shoppingbags här i kväll!!!

• Örnen76
    Mistoffelees skrev 2007-03-03 09:39:20 följande:
    Är nybörjare på scrapbooking, funderar på en skärmaskin, de första korten jag försökte klippa till igår ser riktigt hemska ut, allra helst de med mönstersaxar.Vilken skärmaskin rekommenderar ni? Såg Clas olsson hade några modeller, är de bra?
    Vet inte alls hur CO:s är, men jag ääälskar min från Fiskars (som jag köpte på Magnolia)
  • Örnen76

Vildkaprifol och Seedorfs - åh vad kul att läsa om era inköp!!!

Längtar ihjäl mig tills i morgon. Själv håller jag nu på med en LO till en av alla tävlingar på scrappiz cybercrop. Hmmm.... fattar bara inte varför CCn är denna helgen....

• Örnen76

pssst...Seedorfs... vilka stämplar vad det som var slut? I can fix

Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg