Inlägg från: mojmojmoj |Visa alla inlägg
  • mojmojmoj

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

...det blir väl ändå latt fight då!?
    ..inte cat fight...

Smurfismamma
    : K är antagligen i skolan till typ fem.....så jag kommer gärna när han kommit hem!

• mojmojmoj
    örnen:Jag har ju inte sett er på massor av dagar nu.... så de nyaste stämplarna träffar jag ju jättegärna...

...å så träffar jag gärna hÄnglarna från förra sommar kitet. Badpojken och flickan, sjömanspojken och flickan, skrindan, ankan, livbojen och båten....
    Å så din alldeles underbara fyr.

Många önskemål här....

Ska bli sååå trevligt att träffas ikväll....
  • mojmojmoj
    Smurfismamman: har inte försökt sälja spindeln än..... får se när jag orkar....

....och Glass har ju min tång...så jag kan inte påverka så mycket huruvida den kommer eller inte....
  • mojmojmoj

Såg förresten igår att mitt spotlightkort låg på scrappiz gallerival skoj.....
    Sånt är ju alltid skoj!
    Men idag har det halkat ner och syns inte längre på förstasidan ......
    Men skoj iallafall.....

spammar vidare...

• mojmojmoj
    smurfmamman: Glass har mina dies också....så det är väl henne vi ska jaga.....
    *jagar*
    ...å mina tw burkar har hon minsann åxå
    *jagar mer*
  • mojmojmoj
    Örnen: du skulle haft såna stora utstansade tags i nåt fint papper...
    Typ såna som de stansat ut och säljer på scrapbook etc.
    De stansar ju även ut om man vill i det papper man vill....... och det kanske finns att göra hos kortmakaren annars...kan de inte ha nån stor tag till revolution..?!
  • mojmojmoj

jag kommer åxå så fort som en raket som jag bara kan.......måste bara köpa bröd först jue....

• mojmojmoj

Trevligt.....att ni kommer imorn....

Ska skriva lapp till sambon att möblera in pysselbord.

Glass:
    *håller tummisarna för att huvudvärken går över*

• mojmojmoj

K har kommit hem nu...så jag byter om,pratar lite med honom...och pyser sen....
    ok!?

Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg