Inlägg från: Örnen76 |Visa alla inlägg
  • Örnen76

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Jisses vad tråden har rusat i väg i dag då Förvånad!!! Det var inte lätt att hänga med i alla turer i dag inte...
    (har varit upptagen i telefon sen typ 09.00 och både varit så rasande och skällt ut folk samt skrattat åt andra (och mig själv) i telefon, så nu är jag helt slut...)J-la myndigheter!

Okej... diskussioner ang vart träffen/träffarna ska vara nästa vecka.... Maggi känner sig utanför (fattar inte varför). Orkar inte riktigt gå in i diskusionen (än). MEN jag åker gärna med någon till den vi ska vara hos (fjäskar!!!)

• Örnen76

Finns det någon jag kan lifta med till Carolina på fredag?????

• Örnen76
    Glass skrev 2007-03-05 15:38:32 följande:
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-05 15:37:11 följande: Finns det någon jag kan lifta med till Carolina på fredag?????Jag är inte så säker på att jag åker direkt till henne, så jag kan inte lova något. Kan du inte ha bilen då?
    hmmm..... kan jag kanske....om jag vågar köra vill säga..... är ju så löjligt j-vla rädd för det!
  • Örnen76
    Vildkaprifol skrev 2007-03-05 15:44:30 följande:
    Nyfiken: Vá??? Du som är en sån tuffing! Nu blir jag förvånad. Då är det väl bra att öva??
    Tuffing? Jag? Que?

Jo jag vet att det "bara är att öva" men det är lättare sagt än gjort.....
  • Örnen76
    Vildkaprifol skrev 2007-03-05 15:55:41 följande:
    BRA att öva, inte BARA att öva. Vet att vissa saker är svåra att göra även om de verkar lätta för andra. Tänk på att du har att göra med en som låter bilen "mogna" i garaget... Tuff? Visst! Se bara på vad du skrev längre upp om att skälla ut myndigheter. Det gör man inte om man inte är en tuffing.
    Hmmm visst...
  • Örnen76

Nån som vet var Carolina bor nu?

• Örnen76

Blev det bara fredag nu eller vad hände?

• Örnen76
    Shalita skrev 2007-03-05 16:11:51 följande:
    Jag vet exakt var Carolina bor...men jag ska ju inte med på fredag...
    Kan du inboxa mig hennes adress så jag vet hur jag tar mig dit?
  • Örnen76

Seedorfs - ska du pyssla onsdag? Funderar på hur jag ska göra....

• Örnen76
    Seedorfs skrev 2007-03-05 16:32:36 följande:
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-05 16:20:51 följande: Seedorfs - ska du pyssla onsdag? Funderar på hur jag ska göra.... ja onsdag oxå... har inte tänkt så långt! Hade ju varit kul, kommer inte ha ngn barnvakt då garanterat...Så det beror ju på vars det blirMen Vendel är borta så W o jag e ensamna om ngn vill komma på lite kvällspyssel kanske!?! pyssla utan barn?! kanske e intresannt?! ♥ Wilhelms mamma Angelica ♥
    Jag kommer gärna till dig på kvällen! Hur dags??
Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg