• Glass

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Har förankrat idén om pyssel här på torsdag.
    Blir vi fler så kan vi bära ut bordet i vardagsrummet, så får han hålla sig i sovrummet, om han ens kommer hem medans ni är här

• Glass
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-12 21:36:08 följande:
    Glass - är det spikat hos dig på torsdag? Jag kommer kanske senare, typ vid 19-tiden. Mamma till Lillprins Gustav (060628)
    nepp, eller rättare sagt, jag har det gärna här, men ni andra får såklart bestämma om ni vill vara här
  • Glass
    Anne81 skrev 2007-03-12 21:29:43 följande:
    Hej tjejor!Kan inte pyssla på torsdag, A ska spela bandymatch.

Synd

Grattis seedorf!

tatoo rosen skrev 2007-03-13 12:00:18 följande:
    Glass: Är gärna hos dig på torsdag Skicka vägbeskrivning bara till inboxen så ska jag försöka hitta till dig! Moa är här!!! Född 060806
    Japp ska slänga ihop en till er alla som kommer.
    Vilka kommer förresten?
  • Glass

Jag är hemma hela dagen så vi kan börja så tidigt som ni vill och ni får stanna hur länge ni vill. Den som är sist kan väl låsa efter sig om jag redan lagt mig?

• Glass

Ska slänga ihop en förklaring i morgon, nu är jag trött
    Det är rätt lätt faktiskt

• Glass

Jag har te, kaffe, ost, smör och kanske något mer som jag inte kommer på nu.
    Är det någon som vill ha mjölk, det är inget som vi brukar ha hemma, men jag köper det om det behövs

• Glass

Jag kan och vill pyssla lite på fredag. Det beror lite på vilken tid det blir, jag är lite uppbokad då och då under dagen, men en stund kan jag nog slänga in, ännu mer om det är någonstans där jag inte drabbas av någon rusningstrafik
    Jag skulle vilja pyssla på "riktigt" Inte bara stämpa utan verkligen skapa något också.

Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg