Inlägg från: tatoo rosen |Visa alla inlägg
  • tatoo rosen

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Tack tjjejor för en underbar dag!!!

Örnen: Jag kan tänka mig att hänga på nästa vecka oxå om jag får barnvakt

Glass: Dessa motorcyklar att dom aldrig lär sig *fniss*

Moas Mamma
  • tatoo rosen

stackars dig som är tvungen att pyssla!!!
    jag tycker det är mer synd om mig som måste städa i morgon eftersom vi troligen får gäster till helgen= inget pyssel för än det är gjort

Moas Mamma
  • tatoo rosen
    Glass: Jag är inte heller riktigt kompis med det ordet... Det är därför jag måste tvinga mig att göra det innan dammråttorna rövar bort Moa när hon kryper på golvet

Örnen: jobbigt...Hoppas du blir frisk snart så du kan hänga med och pyssla!

SM: härligt med massor av pyssel till helgen!
    Moas Mamma
  • tatoo rosen

Örnen: Kul!!! Det är spännande med auktioner! var inne och spanade lite på e-bay... Vad ligger dollarn ungefär ni som vet?

Moas Mamma
  • tatoo rosen

ok! Då är det ju ruskigt billigt med grejjer till qk Glad

Moas Mamma
  • tatoo rosen

Vad gör jag här jag måste städa!!! Fy på mig!!!

Moas Mamma
  • tatoo rosen

Örnen: Snyygt kort!

Har bara hunnit med vardagsrummet för moa har varit som en igel... Men nu har hon och pappa åkt till farmor och farfar så jag kanske får gjort något

Moas Mamma
  • tatoo rosen

Örnen: visst blir man lite som en ny människa bara man får lite luft! Härligt att du kunde gå ut fast tröttsamt med lite sömn

Moas Mamma
  • tatoo rosen

Hej Hallå!

Det har inte blivit något pysslat denna helgen. Igår grejjade vi och var en sväng till svärisarna och idag har jag haft körövning hela dagen inför våra konserter (http://hörochhäpna.se/  kika in här) så nu är jag heelt slut...

Örnen: vad är swapp för nått?

mojan: vilka fina kort!!

ev. följer jag med på torsdag oxå får se...

Moas Mamma
  • tatoo rosen
    mojmojmoj skrev 2007-04-22 21:08:54 följande:
    rosen: i en swapp byter man saker med andra.... Örnen ska vara med i en knappswap. Alla bestämmer en färg på knapparna och så skickar man ett visst antal knappar till alla deltagáre i swapen. Ett supersmidigt sätt att förnya sina prylar...och byta utt sina gamla vanliga saker mot nåt annat.....Man kan swappa vad som helst......papper, skräp, utstansat, band, garn, kort, askar.....allt.
    Tack!!!
    Moas Mamma
Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg