Inlägg från: Smurfens Mamma |Visa alla inlägg
  • Smurfens Mamma

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Glass skrev 2007-03-09 09:45:43 följande:
     Seedorf har massor att göra, vilket är rätt jobbigt. Vilken tur att det inte blev pyssel hos dig idag
    Flört i så fall hade ni fått städa med .... hihihi
    Nej om ni skulle kommit hit så hade jag fått göra allt sen när ni åkt!! Kan inte avboka en inbjudan så där fort, för o baka o städa..... det hade jag fått lösa då!!

Vill ni nästa torsdag på kvälls pysslet komma hit så e ni välkomna! Vendel sa det ska ni sitta här då eller... tja det vet jag inte sa jag... Ja men hur som e det lugnt... mig märker ni ju inte av endå ... hahaha Räcka ut tungan, han kanske var här i onsdags inte alls i Varberg ...

Hoppas ni får jätte kul nu!! jag torkar skåp och ska baka kakor...
    mojx3 sen blir det att planera tårtan för im det blir Hallon och chokld mousse med lemoncurdgrädde som foder..... mumma
    om 4 dagar ...... fyller jag 30 år .... ... www.webmaskinen.se = fixa egen hemsida snabbt, snyggt och BILLIGT!
  • Smurfens Mamma

hmmmm mutter mutter.... avskyr när all texten blir grå.....

Moj kanske svischar förbi o tar en bit cheescake.... mmmmm vad gott det låter

om 4 dagar ...... fyller jag 30 år .... ... www.webmaskinen.se = fixa egen hemsida snabbt, snyggt och BILLIGT!
  • Smurfens Mamma
    mojmojmoj skrev 2007-03-09 16:44:17 följande:
    avis
    Skrikandes jag med Skrikandes
  • Smurfens Mamma

Mitt påsk kort med äggen, framsidan... sen finns inne och bak oxå i galleriet om ni e nyfikna!!

Här har det bakats bullar, städats bla... tog en paus och fixade tre påsk kort oxå!

kram
  • Smurfens Mamma
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-09 20:10:06 följande:
    Så här blev kortet, som jag påbörjade under träffen i dag: Mamma till Lillprins Gustav (060628)
    super fint!! Glad
  • Smurfens Mamma
    Anne WOW Vilken grej att vinna WOW

Nyfiken, vad snygg skylt du har gjort!!  Lyckost dig som ska på mässa nu igen... jag längtar till Svenska mässan jag
    Maddi Anne e såååå fint typsnit... dreggel Räcka ut tungan

Syrran o jag har suttit o pysslat en del! Har redan börjat fixa och måla blomster flickan som jag ska ha på mina tack kort för all uppvaktning för min 30 årsdag!

Nu kallar Smurfen ... han med de snygga benen
    om 1 dag...... fyller jag 30 år .... ... www.webmaskinen.se = fixa egen hemsida snabbt, snyggt och BILLIGT!
  • Smurfens Mamma

jag har äggen!!!

om 1 dag...... fyller jag 30 år .... ... www.webmaskinen.se = fixa egen hemsida snabbt, snyggt och BILLIGT!
  • Smurfens Mamma
    Kvällspyssel vecka 11:

tisdag

onsdag
    Tatoo rosen
    Glass

torsdag
    (NyfikenÖrn)
    Tatooo rosen
    Glass
    Seedorf´s + ev (syster alt kompis Peaches26) om det är ok med er andra!?

fredag
    I morgon 13/3 fyller jag år
  • Smurfens Mamma
    mojmojmoj skrev 2007-03-12 13:45:08 följande:
    jag föll visst bort
    flåt ..... Gråter
    I morgon 13/3 fyller jag år
  • Smurfens Mamma
    Carolina1979 skrev 2007-03-13 12:01:14 följande:
    Grattis på 30-årsdagen Seedorfs! ~Har en böna i magen, BF 4 Augusti 2007~
    TACK!! !! !!
    30 år idag !