• Glass

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Nu är det dags för ännu en ny tråd

Alla är välkomna på våra träffar.
    Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
    Välkomna

• Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
  • mojmojmoj
    Pyssellista v.16:

månd:
    Örnen76 & Gustav (på dagen)

tisdag:
    Örnen76 & Gustav (på dagen och på kvällen)

onsdag:
    Örnen76 & Gustav (på dagen)
    Glass
    mojmojmoj och sonja

torsdag (workshop hos Kortmakaren 11-14):
    Örnen76 & Gustav
    Smurfens (M + Wilhelm)
    Tatoo rosen (hoppas på att lämna lillan till mormor)
    mojmojmoj och sonja eventuellt *funderar*

fredag:
    Glass

å så en annan sak....har letat som en dåre i tråden...men hittar inte.
    Smurfens mamma, tror jag det var....pratade om en trevlig sida att beställa från...som Glass funderade på att beställa från med några andra vänner.....
    Vad var det för sida??...för det var inte bara sykompaniet va??
  • Smurfens Mamma

Det var su
    ykompaniet på nätet sen så har jag en katalog som heter Direct trade, de finns inte på nätet... man kan bara se deras påskpynt där... det är ju inte en ren pyssel katalog utan det finns allt möjligt men det finns div dekorationer (vet att Glass spanade endel på det) vitt papper o lite annat!! Jag har den hemma! Vi kan vänta att skicka beställningen om vi ev ses på ondsdag eller torsdag! Så får du kolla i den!

♥ Smurf ,Prins, snutte, hjärtat, älsklingen..kärt barn har många namn ♥
  • Smurfens Mamma
    Pyssellista v.16:

månd:

tisdag:

onsdag:
    Glass
    mojmojmoj och sonja
    Smurfens M + Wilhelm ev (ska flirta med mormor om jag ska kunna komma i väg smidigt )

Örnen76 & Gustav
    Smurfens M + Wilhelm

fredag:
    Glass
  • Örnen76

Onsdag ser ut att bli pyssel Var ska vi vara?

Mamma till Lillprins Gustav (060628)
  • Örnen76

Tar bort mig från måndagen. Ska in till stan och handla papper och kuvert

Pyssellista v.16:

månd:

tisdag:

onsdag:
    Glass
    mojmojmoj och sonja
    Smurfens M + Wilhelm ev (ska flirta med mormor om jag ska kunna komma i väg smidigt )

Örnen76 & Gustav
    Smurfens M + Wilhelm

fredag:
    Glass

• Glass

ja pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag...

• Örnen76

Ha ha! Nu är Glass vaken!!! Vilka stämplar?? Poppes??

• Smurfens Mamma

ja pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag... Citat Glass  skål säger jag till det!!

Tatoo hur är det med lilla Moa?!

Wilhelm han har fläskläppe... han snubblade när han sprang här i köket och hade huvudet och munnen som air bag... så det resulterade i ett blodbad... då han slet av strängen i överläppen(som sitter mellan famtänderna) Stackarn grät o grät... Stackars lillsmurfen

ja var ska vi vara på Onsdag?!
    Ni får gärna vara här om ni vill. Annars packar jag stora resväskan och kommer dit det blir
    Som det ser ut nu så kan jag bli av med lillsmurfen om jag vill, snäll mamma jag har!!

Hoppas att mitt Eliza har kommit till onsdag!! Wooohooooo LÄNGTAR!! O Glass dina stämplar kommer på måndag vad kul!!! ska bli skoj o se vad det är du har beställt för latt   stämplar!!!

Hmmm hoppas riktigt att Vendel vill spela dator spel nu när Wilhelm har somnat... så jag får pyssla

Tjing

• Örnen76

Smurfens mamma - lyllo dig som kan bli av med Wilhelm när det är pyssel *avis*

Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg