Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
Nu är det dags för ännu en ny tråd
Alla är välkomna på våra träffar.
Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
Välkomna
Nu är det dags för ännu en ny tråd
Alla är välkomna på våra träffar.
Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
Välkomna
Det var su
ykompaniet på nätet sen så har jag en katalog som heter Direct trade, de finns inte på nätet... man kan bara se deras påskpynt där... det är ju inte en ren pyssel katalog utan det finns allt möjligt men det finns div dekorationer (vet att Glass spanade endel på det) vitt papper o lite annat!! Jag har den hemma! Vi kan vänta att skicka beställningen om vi ev ses på ondsdag eller torsdag! Så får du kolla i den!
Onsdag ser ut att bli pyssel Var ska vi vara?
Tar bort mig från måndagen. Ska in till stan och handla papper och kuvert
Pyssellista v.16:
månd:
tisdag:
Örnen76 & Gustav (på dagen och på kvällen)
onsdag:
Örnen76 & Gustav (på dagen)
Glass
mojmojmoj och sonja
Smurfens M + Wilhelm ev (ska flirta med mormor om jag ska kunna komma i väg smidigt )
torsdag (workshop hos Kortmakaren 11-14):
Örnen76 & Gustav
Smurfens M + Wilhelm
Tatoo rosen (hoppas på att lämna lillan till mormor)
mojmojmoj och sonja eventuellt *funderar*
fredag:
Örnen76 & Gustav (på dagen)
Glass
ja pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag...
Mina stämplar kommer på måndag!!!!!!!11
Ha ha! Nu är Glass vaken!!! Vilka stämplar?? Poppes??
ja pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag, pyssel på onsdag... Citat Glass skål säger jag till det!!
Tatoo hur är det med lilla Moa?!
Wilhelm han har fläskläppe... han snubblade när han sprang här i köket och hade huvudet och munnen som air bag... så det resulterade i ett blodbad... då han slet av strängen i överläppen(som sitter mellan famtänderna) Stackarn grät o grät... Stackars lillsmurfen
ja var ska vi vara på Onsdag?!
Ni får gärna vara här om ni vill. Annars packar jag stora resväskan och kommer dit det blir
Som det ser ut nu så kan jag bli av med lillsmurfen om jag vill, snäll mamma jag har!!
Hoppas att mitt Eliza har kommit till onsdag!! Wooohooooo LÄNGTAR!! O Glass dina stämplar kommer på måndag vad kul!!! ska bli skoj o se vad det är du har beställt för latt stämplar!!!
Hmmm hoppas riktigt att Vendel vill spela dator spel nu när Wilhelm har somnat... så jag får pyssla
Tjing
Smurfens mamma - lyllo dig som kan bli av med Wilhelm när det är pyssel *avis*