Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

ja snart pyssel ..... Hanna och Angelica Läääängtar!!
Ni får gääärna ta med dies och tänger Please!!! !!
hmmm ngt att tugga på vet inte nyfiken... vi tar väl vindruvor och cola...
Vem av er är det som har text stämpeln en hel hög med hjärtan?!
Nyfiken Funderar mera... ja mössen som går på rad med paket, den stora med grodorna... sen står det still
Glass äggen kommer med! och mina andra stämplar med du har ju inte spanat på dem!!
Nu ska vi ta lite lätt mat och mata W kollar igen om en stund!
kram så länge
vi kommer om 15 min
Nyfiken, vill du ta frukt med dig så?! om du inte kommer på ngt?
Hej hej!!
Tack för en Jätte trevlig kväll igår!! Har drömt om ägg, stansar, hur jag ska fixa färdigt mitt kort mm..... men det är ju trevliga drömmar
Jag ska spana lite på hur nästa vecka ser ut för mig o W om vi kan pyssla!! Hoppas på det!!
Idag ska vi greja och fixa för festen imorgon... men det får allt bli en Härlig dag i solen med!!
moj, ska bli kul o se tårtam!! God kommer den ju bli i alla fall... MUMSIGA grejer i den !!
Kram på er alla
Har helt glömt av att länka http://www.sykompaniet.se/ det är butiken som vi pratade om på pysslet hos Glass!! Blandade grejer, men mkt fina pappers blandningar till bra pris!
Hej hej jag kan eventuellt på torsdag! måste spana lite på ev barnvakt!! vill ju pyssla så klart!!
http://stellas.se/new/index.php hmmmmmm här fanns det mkt till bra priser o bara 29.- i frakt
tjing så länge
Halloj tjejer
Hur e livet idag!?
Wilhelm och jag har varit ute och njutit av solen! Sen blir det en tur till t ICA o handla!! Gott med sol
Har gjort ngr LO:s och kort... massa pyssel gjort de sista dagarna!! härligt är det!! Var på Format i går och kom hem med papper och chipboards... inga stämplar, ska vänta till mässan o handla mera!!
Carolina... här har jag suttit o suktat på Easer i två veckor nu o bara väntat på mässan.... så hade jag kunnat beställa o sen bara ta en promenad o hämta hos henne...kanske tur att jag inte vetat...
N.Örn o jag har bokat in oss på scrapp träff på Format den 28 april, mellan 10-22 250.- tillgång t massa maskiner, verktyg mm och fika ingår!!! ngn annan som ska med!?
nästa vecka är det mässa vilka dagar ska ni gå?
Lördag 31/3
Seedorf´s med syster Hanna och Peaches26
Söndag 1/4
KRAMAR