• Glass

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Nu är det dags för ännu en ny tråd

Alla är välkomna på våra träffar.
    Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
    Välkomna

• Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
  • tatoo rosen

SM: attans bananer!!! Hoppas att han kvicknar till och att ni följer med! Jag åker om en stund till mamma för att lämna Moa du kan väll höra av dig på min mob. om jag inte svarar här när du bestämt dig!

Moas Mamma
  • Smurfens Mamma
    Glass skrev 2007-04-19 08:35:40 följande:
    Nu är jag vaken och pigg så jag kommer dit såklart!Örnen, hoppas att du kryar på dig och det är synd att vi int ses idagSM, stackars W, men det är så det är att ha barn har jag börjat föRSTÅ
    mmmmmm japp man e mamma först pysslare sen... Men han e hyffsat så han ska få Ipren och lite mat så ser jag! Men men, tradigt är det...
    ♥ Smurf ,Prins, snutte, hjärtat, älsklingen..kärt barn har många namn ♥
  • tatoo rosen

Glass: kul att du kommer!!!

Moas Mamma
  • Glass

SM, hm... förstår inte hur du menar.
    Jag är Pysslare, tv:missbrukare, surf-missbrukare, soffberoende, fru och så är jag lite gravid....  Menr du att man kommer att prioritera om? 

Inatt hann jag somna innan jag blev hungrig, Hurra!

• Smurfens Mamma
    Glass skrev 2007-04-19 08:46:17 följande:
    SM, hm... förstår inte hur du menar. Jag är Pysslare, tv:missbrukare, surf-missbrukare, soffberoende, fru och så är jag lite gravid....  Menr du att man kommer att prioritera om?  Inatt hann jag somna innan jag blev hungrig, Hurra!
    japp det e ju så krasst då va.... lyxems tid är förbi njut de sista 8 månaderna

Gött o somna mätt
    ♥ Smurf ,Prins, snutte, hjärtat, älsklingen..kärt barn har många namn ♥
  • Örnen76

Glass - klart att du kan köra bil när du är höggravid!

Mamma till Lillprins Gustav (060628)
Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg