• Glass

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

gör de? Jag trodde tt de tog kort där... Skumt, jag har för mig att vi har betalat med kort. nåja, det blir att ta med sig de stora pappersbuntarna då...

• Glass

Nyfiken det är ett trevligt förslag, jag har just kommit upp ur sängen och måste fundera på mitt liv lite innan jag äter frukost...
    Jag ska iväg på eftermiddagen sen, men när jag vet hur allt blir så hör jag av mig till dig

seedorf, en massa shoppingpengar ju! 
    Det vore skoj med en sån mara, men vad kostar det och vad ör man och sånt där?

Mojje, en ny mobil, jippi! vad ska det bli förnågon?

• Glass
    mojmojmoj skrev 2007-03-27 10:09:59 följande:
    Glass; blir nog en sony ericson 300i (vit)  *gillar*du, vilken tid var ditt party??? *frågade förut men fick inget svar........snyft...ignorerad...*

missade helt  din fråga. 18 börjar vi, men det kommer nog inte igång förrän efter en halvtimme. Folk ska ju titta och prata och ha sig
    kommer du? *hoppas, hoppas*

Seedorfs skrev 2007-03-27 10:12:21 följande:
    glass det kostar 250.-det är att sitta o skapa, sen har de tävlingar o utmaningar skisser mm att gå efter, det är väl mest scrappare som moj skrev, men kort pyssel var ju oxå välkommet så Örnen o jag tänkte varva lite kort o LO:s e du sugen?!?!? ♥ Mamma till Wilhelm ♥

Vilken dag?

Visst är jag sugen, men jag kan nog inte motivera det ekonomiskt...

• Glass

Nu har jag surfat och sett hur fånen ser ut, mojje.
    Den är fin, jag gillar egentligen inte vita elektroniska saker, jag tycker att de ser... hm.. sjuka ut, på något sätt

stannade fl för er också innan? Ser att ni har skrivit inlägg under tiden då jag inte kom in.

• Glass
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-27 11:32:41 följande:
    Glass - kul! Hör av av dig om du kommer eller ej. Fler intresserade? FL stannade för mig också. JAg är löjligt deppig nu för jag har upptäckt att jag aldrig beställde hÄnglarna.... Inga hÄnglar och inga Magnolia... Dagens I-landsproblem? Mamma till Lillprins Gustav (060628)
    I-landsproblem är nog så viktiga! Vi har vissa mål i livet.
    Ha tillgång till mat
    Vara trygga, ha någonstans att bo
    Få kärlek
    och sen kmmer nog stämplar tror jag

Ja, jag kommer. Jag ska hm..  klä ppå mig... och packa ner lite grejer och så kommer jag sen. Om en timme eller så kanske om jag känner mig själv rätt...
Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg